AnonymBruker Skrevet 30. mai 2018 #1 Skrevet 30. mai 2018 Eksen min har to barn fra før her i nærheten og han har nå nektet å møte datteren vår fordi han ikke får foreldreansvar (stoler ikke på han, mye som skurrer og etter samtale med advokat osv er det beat slik til han kan viss at han ønsker faktisk å ha kontakt med barnet)... nå vet jeg hvor gamle de barna er osv, synes det er rart at de bor i samme område og ser de avogtil på ikea osv. Synes det er rart at datteren min har to halv søsken som hun ikke får bli kjent med, skulle gjerne hørt fra morens side om han nå også.. siden jeg ikke vet hva som er sant eller ikke.. vet ikke hva hun heter da. Tror ikke hun vet at han har fått en til, mulig hun finner ut av det nå som han må betale for en til? Anonymkode: 4dacc...ab5 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2018 #2 Skrevet 30. mai 2018 For et kaos. Du kan kontakte moren og høre om hun er interessert i at søsknene får et forhold, men ikke forvent for mye. Anonymkode: 8665d...7b6 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2018 #3 Skrevet 30. mai 2018 40 minutter siden, AnonymBruker said: For et kaos. Du kan kontakte moren og høre om hun er interessert i at søsknene får et forhold, men ikke forvent for mye. Anonymkode: 8665d...7b6 Blir kanskje litt vanskelig Anonymkode: 4dacc...ab5
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2018 #4 Skrevet 30. mai 2018 Jeg var utsatt for vold av barnas far. Tok kontakt med hans tidligere samboer som han også har barn med, og viste seg samme historie der og dertil store utfordringer med samvær. Hun har vært en viktig støtte for meg gjennom rettslig prosess. Jeg vil anbefale deg å sende en sms, spør om du kan ringe henne, og så gå varsomt frem med ditt ærend, uten å forvente noe. Du kan feks si du er i en krevende situasjon nå og spørre hvordan hun har opplevd samarbeid og barnas samvær. Og får dere ok tone kan du jo høre hva hun tenker om at barna kan møtes. Anonymkode: 5ea30...115 3
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2018 #5 Skrevet 30. mai 2018 31 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg var utsatt for vold av barnas far. Tok kontakt med hans tidligere samboer som han også har barn med, og viste seg samme historie der og dertil store utfordringer med samvær. Hun har vært en viktig støtte for meg gjennom rettslig prosess. Jeg vil anbefale deg å sende en sms, spør om du kan ringe henne, og så gå varsomt frem med ditt ærend, uten å forvente noe. Du kan feks si du er i en krevende situasjon nå og spørre hvordan hun har opplevd samarbeid og barnas samvær. Og får dere ok tone kan du jo høre hva hun tenker om at barna kan møtes. Anonymkode: 5ea30...115 Huff. Godt dere støtter hverandre... jeg vet desverre ikke hva hun heter igjen, husker ikke helt men blir vanskelig å finne nummeret hennes Anonymkode: 4dacc...ab5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå