AnonymBruker Skrevet 30. mai 2018 #41 Skrevet 30. mai 2018 5 minutter siden, AnonymBruker said: Hør her. Det er ikke at alle skal løpe rundt som hulemenn, slåss og være tøffe mot hverandre. Det handler om å stå opp for den man er som mann og fryktløst hevde sine meninger, maskulinitet og kjempe det man mener er sant. Jeg har venner som er 163 cm høy og spinkel som et stankelbein. Men jobber i militæret og vil mentalt "kick your fucking ass"! Det handler om energi og styrke. Ingen damer like svake myke menn. Alle vet dette. Anonymkode: 9ba4b...a06 Selvsagt er det mange damer som liker myke menn. At du er blant normies og kjedelige mennesker betyr ikke at verden og andre mennsker fungerer sånn Anonymkode: 8e879...41d 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2018 #42 Skrevet 30. mai 2018 Håper vi en dag kommer dit at menn og kvinner kan gå i de klærne de vil, bruke så mye sminke de måtte ønske og ha så hårete legger og underarmer man føler seg komfortabel med uten at noen får raserianfall eller at nåla går til topps på fordomsbarometeret. Er det så nøye egentlig? Dameklær er også veldig komfortablet å gå med og frihetsfølelsen er mye større enn i jeans og t-shirt eller dressantrekk. Anonymkode: 40a78...d7e 4
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2018 #43 Skrevet 30. mai 2018 Synes det er en ærlig sak at menn er feminine. Det virker som det er vanlig idag at unge menn er androgyne. Anonymkode: 66f75...a78
Gent82 Skrevet 30. mai 2018 #44 Skrevet 30. mai 2018 Menn som sminker seg er helt ok. Viser at likestillingen har kommet langt. 3
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2018 #45 Skrevet 30. mai 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Menn bruker simpelthen ikke sminke. Det er så enkelt. Bare graden av mobbing og dissing alene forhindrer det. Og jajaja, vi skjønner at det er mange relativistiske kvinnfolk her som synes det er ok med voksne menn som bruker bleie og vil bli behandlet som unger også. Men da kan dere pule disse avvikerne. Ikke sitt der som djevelens advokat og klag over menn som kaller en spade for en spade. Anonymkode: 9ba4b...a06 Gutter og menn bruker sminke, men pga graden av mobbing og dissing så tør de ikke! At gutter og menn får bestemme over SEG SELV å gjøre det DE liker og vil, og ikke bare begrense livet sitt etter hva ANDRE MENN sier de bør gjøre, er det stikk motsatte å ta på voksne menn bleie og behandle de som unger. Du tenker at kvinner skal pule menn fordi de blir mobbet og undertrykt av andre menn? Er du en av de Incel taperne som mener at roten til menns problemer løses av at kvinner gir de sex? Isåfall er det ganske latterlig at du som motstander av feminisme og likestilling fordi du mener det undertrykker menn at kvinner ikke lenger er økonomisk forpliktet til å måtte bo med og gi sex til en mann bare fordi han ønsker det , og du selv sitter å undertrykker menn på det groveste. Du er altså ikke bare kvinnehater, men menneskehater rett og slett. Bravo! Grunnen til at det er noen menn det er synd på er pga menn som deg , ikke fordi de trenger mer sex. Anonymkode: d70ce...db6 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2018 #46 Skrevet 30. mai 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er helt greit at det finnes noen eksentrikere rundt omkring. Men ikke kjeft på oss normale menn for at vi er som vi er. Vi har gjort dette i en del tusen år nå. En mann som blir skammet pga av sin naturlige styrke og maskulinitet er en ulykkelig mann. En mann som omfavner sin natur og har det gøy med det er en lykkelig mann:) Anonymkode: 9ba4b...a06 Men en mann som legger skam på andre menn for å utfolde sin naturlige styrke og maskulinitet og omfavner sin natur og har det gøy med det, da? Du ødelegger jo menns natur og gjør de ulykkelige når du har en holdning om at menn som sminker seg ikke er menn eller bra nok på din kulhetsskala fordi du er hjernevaska av Arnold som idol når du var liten. Det er jo både naturlig, styrke og maskulint at en mann omfavner det han liker og har det gøy med det, om det så skulle være sminke Anonymkode: d70ce...db6 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2018 #47 Skrevet 30. mai 2018 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gutter og menn bruker sminke, men pga graden av mobbing og dissing så tør de ikke! At gutter og menn får bestemme over SEG SELV å gjøre det DE liker og vil, og ikke bare begrense livet sitt etter hva ANDRE MENN sier de bør gjøre, er det stikk motsatte å ta på voksne menn bleie og behandle de som unger. Du tenker at kvinner skal pule menn fordi de blir mobbet og undertrykt av andre menn? Er du en av de Incel taperne som mener at roten til menns problemer løses av at kvinner gir de sex? Isåfall er det ganske latterlig at du som motstander av feminisme og likestilling fordi du mener det undertrykker menn at kvinner ikke lenger er økonomisk forpliktet til å måtte bo med og gi sex til en mann bare fordi han ønsker det , og du selv sitter å undertrykker menn på det groveste. Du er altså ikke bare kvinnehater, men menneskehater rett og slett. Bravo! Grunnen til at det er noen menn det er synd på er pga menn som deg , ikke fordi de trenger mer sex. Anonymkode: d70ce...db6 Freudian slip der, hehe. BLEIE og behandle de som unger. Ta også slapp litt av. Hvis en kompis kommer på puben med miniskjørt og høye hæler, så gjør vi narr av ham fordi han later som at han er et kvinnfolk. Du synes kanskje dette høres bakstreversk ut, men tro meg, vi som er belest og utdannede gjør det for en svært spesifikk grunn. Jeg er ikke motstander av likestilling, men jeg er mot feminisme. Mulighetene bør være like for alle. Også skal vi konkurrere på like vilkår. Problemet med mange kvinnfolk er at de ikke vil ha EKTE likestilling. De vil ha særbehandling. Dere kan velge. Enten kjører vi fuckings die hard likestilling, ellers så kan dere la oss menn innta vårt naturlige instinkt mot kvinner. Vi gir dere særfordeler av fritt valg fordi vi liker dere, og vil gjøre alt vi kan for å gjøre dere glade. Jeg tror de fleste menn vil avslutte kjønnskrigen. Vi vil bare komme overens og være lykkelig sammen med dere kvinner. Sånn personlig innenfor min krets så er det ingen som sliter med det motsatte kjønn. Incels virker mer som et meme på internett. Jeg vet ikke. Har aldri møtt noen som egentlig hater kvinner. Kanskje noen som har opplevd eller møtt noen "incels" kan uttale seg. Du virker sint. Ikke vær sint. Bare fordi vi menn anerkjenner vår egen maskulinitet betyr ikke at vi er hatefulle. Vi er vennlige og ærlige. Ikke døm oss. Hvis en stakkar er homse, så takler vi det. Men vi har vår egen kultur. Respekter det, også respekterer vi dere. K. Anonymkode: 9ba4b...a06
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2018 #48 Skrevet 30. mai 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men en mann som legger skam på andre menn for å utfolde sin naturlige styrke og maskulinitet og omfavner sin natur og har det gøy med det, da? Du ødelegger jo menns natur og gjør de ulykkelige når du har en holdning om at menn som sminker seg ikke er menn eller bra nok på din kulhetsskala fordi du er hjernevaska av Arnold som idol når du var liten. Det er jo både naturlig, styrke og maskulint at en mann omfavner det han liker og har det gøy med det, om det så skulle være sminke Anonymkode: d70ce...db6 Du er åpenbart en kvinne, og bør la være å uttale deg om hvordan det er å være en mann. På samme måte som at menn ikke bør fortelle kvinner hvordan de skal tenke eller oppføre seg. Vi driver med likestilling i dette fuckings landet, ok. Det betyr at vi også får lov til å snakke åpent og fritt. Anonymkode: 9ba4b...a06
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2018 #49 Skrevet 30. mai 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Freudian slip der, hehe. BLEIE og behandle de som unger. Ta også slapp litt av. Hvis en kompis kommer på puben med miniskjørt og høye hæler, så gjør vi narr av ham fordi han later som at han er et kvinnfolk. Du synes kanskje dette høres bakstreversk ut, men tro meg, vi som er belest og utdannede gjør det for en svært spesifikk grunn. Jeg er ikke motstander av likestilling, men jeg er mot feminisme. Mulighetene bør være like for alle. Også skal vi konkurrere på like vilkår. Problemet med mange kvinnfolk er at de ikke vil ha EKTE likestilling. De vil ha særbehandling. Dere kan velge. Enten kjører vi fuckings die hard likestilling, ellers så kan dere la oss menn innta vårt naturlige instinkt mot kvinner. Vi gir dere særfordeler av fritt valg fordi vi liker dere, og vil gjøre alt vi kan for å gjøre dere glade. Jeg tror de fleste menn vil avslutte kjønnskrigen. Vi vil bare komme overens og være lykkelig sammen med dere kvinner. Sånn personlig innenfor min krets så er det ingen som sliter med det motsatte kjønn. Incels virker mer som et meme på internett. Jeg vet ikke. Har aldri møtt noen som egentlig hater kvinner. Kanskje noen som har opplevd eller møtt noen "incels" kan uttale seg. Du virker sint. Ikke vær sint. Bare fordi vi menn anerkjenner vår egen maskulinitet betyr ikke at vi er hatefulle. Vi er vennlige og ærlige. Ikke døm oss. Hvis en stakkar er homse, så takler vi det. Men vi har vår egen kultur. Respekter det, også respekterer vi dere. K. Anonymkode: 9ba4b...a06 1) Du sier selv at mulighetene bør være like for alle. Hvorfor skal ikke da menn som ønsker det kunne gå med sminke eller skjørt uten å bli mobbet og sett ned på av deg og dine kamerater? 2) Hvordan særfordeler av fritt valg mener du at menn gir til kvinner? 3) At menn anerkjenner sin maskulinitet skal dere få lov til så mye dere vil, men dere er jo hatefulle når dere kaller homofile for "stakkarer" dere må "takle", og menn som bruker sminke for å ikke være bra nok eller mann nok. Respekter alle, så blir du også respektert av alle. Ikke døm andre menn (eller kvinner) for valg de tar med egen kropp og eget liv. Anonymkode: d70ce...db6 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2018 #50 Skrevet 30. mai 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er åpenbart en kvinne, og bør la være å uttale deg om hvordan det er å være en mann. På samme måte som at menn ikke bør fortelle kvinner hvordan de skal tenke eller oppføre seg. Vi driver med likestilling i dette fuckings landet, ok. Det betyr at vi også får lov til å snakke åpent og fritt. Anonymkode: 9ba4b...a06 Jeg er en kvinne og vet mye om hvordan det er å være et medmenneske som tar vare på kvinner og menn rundt meg. Ja, vi prøver å få til likestilling i Norge , men det at kvinner fortsatt blir bedt om å tie av menn når de uttaler seg om politikk og samfunnsproblemer (som her) eller andre ting , og det at menn blir utsatt for hat, dømmelser, hån, mobbing, og til og med vold, drap og tortur av andre menn fordi de sminker seg og er hetero, eller er homo forekommer fortsatt så kampen for likestilling og respekt for medmennesker er fortsatt et stykke igjen å gå. Det du driver med er jo det motsatte av å spre holdninger positivt for likestilling. Anonymkode: d70ce...db6 2
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2018 #51 Skrevet 31. mai 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en kvinne og vet mye om hvordan det er å være et medmenneske som tar vare på kvinner og menn rundt meg. Ja, vi prøver å få til likestilling i Norge , men det at kvinner fortsatt blir bedt om å tie av menn når de uttaler seg om politikk og samfunnsproblemer (som her) eller andre ting , og det at menn blir utsatt for hat, dømmelser, hån, mobbing, og til og med vold, drap og tortur av andre menn fordi de sminker seg og er hetero, eller er homo forekommer fortsatt så kampen for likestilling og respekt for medmennesker er fortsatt et stykke igjen å gå. Det du driver med er jo det motsatte av å spre holdninger positivt for likestilling. Anonymkode: d70ce...db6 Jeg er ikke her for å spre positive holdninger for likestilling. Til og med for menn er makthierarkiet er vepsebol uten sidestykke. Det eneste jeg sier er at hvis vi skal konkurrere på like vilkår, så er det helt greit. Men da ryker kvotering og den type særbehandling i samme slengen. Og det fysiske aspektet av ting også. Likhet er helt greit, men da må vi være enige om at spillereglene er 100% like. 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: 1) Du sier selv at mulighetene bør være like for alle. Hvorfor skal ikke da menn som ønsker det kunne gå med sminke eller skjørt uten å bli mobbet og sett ned på av deg og dine kamerater? 2) Hvordan særfordeler av fritt valg mener du at menn gir til kvinner? 3) At menn anerkjenner sin maskulinitet skal dere få lov til så mye dere vil, men dere er jo hatefulle når dere kaller homofile for "stakkarer" dere må "takle", og menn som bruker sminke for å ikke være bra nok eller mann nok. Respekter alle, så blir du også respektert av alle. Ikke døm andre menn (eller kvinner) for valg de tar med egen kropp og eget liv. Anonymkode: d70ce...db6 1. Jeg sier ikke at det ikke skal være likt. Bare at en fyr som kommer på advokatkontoret med onepiece dreper karrieren sin pga av at han ikke vil innrette seg etter "ulveflokken". Vi menn snakker ikke alltid så høyt om dette, men vi har veldig klare spilleregler. Det finnes ingen nåde her. Rent teoretisk kan en mann dominere resten av flokken med både sminke og kjole. I seg selv er dette ikke problematisk, men i praksis så vil det i omtrent i alle tilfeller være en person som er mentalt forvirret. Og dermed lite egnet til å lede en gruppe menn. Jeg dømmer ikke. Men på samme måte som kvinner har et sosialt system, så har også vi det som menn. I aller høyeste grad. 2. Jeg tror egentlig ikke at du takler å høre sannheten om dette. Spørsmålet er bedre frasert som, hvorfor har ikke kvinner like mye makt som menn. 3. Du forstår ikke hvor ekstremt sterkt menn forholder seg til makthierarkiet. Hvis du har en partner, far eller "vanlig" mann i din krets, så kan du spørre ham imorgen om hvor han definerer seg i makthierarkiet i sin gruppe. Og han vil GARANTERT være bevisst på rekkefølgen i sin gruppe. Dette høres kanskje sært ut, men bare spør ham. Han vet akkurat hvor han er. Du, vi dømmer andre hver eneste dag. Alle gjør det. Forskjellen er bare at noen innrømmer det, og andre benekter det. Anonymkode: 9ba4b...a06
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2018 #52 Skrevet 31. mai 2018 Det eneste jeg tenker om det er «Faen, en mann er flinkere til å sminke seg enn meg og ser mye bedre ut enn meg» Ser ingenting galt i det, bare litt uvant å se Anonymkode: a0b4b...c5b
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2018 #53 Skrevet 2. juni 2018 På 30.5.2018 den 10.43, hocane skrev: Man kan bare spekulere i hvorfor det er så høy selvmordsrate blant menn det er det ingen som har peiling på, ennå. Jeg tror personlig at hvordan gutter har blitt feminisert de siste 20 årene, spesielt i skolen og av single mødre uten en god farsfigur, absolutt ikke har hjulpet, snarere tvert imot. Alt dere gjør er å forvirre dem om deres egen manndom. Generelt er menn interessert i ting og kvinner interessert i mennesker som er hvorfor vi velger forskjellige yrker. Når det gjelder menn som jobber på sykehus, det kommer an på hvilken stilling du sikter til. alle de 5 kiropraktorene jeg har vært hos har vært menn, alle legene mine har vært menn, halvparten av kollegaene mine (vi jobber med mennesker), de har alle valgt yrker der de jobber med mennesker. Massøren min var mann. Ja de fleste rørleggere, bygningsarbeidere, snekkere etc er menn, men du finner haugevis av menn som jobber med mennesker. Halvparten av lærerne mine var f.eks menn. Menn liker også å jobbe med mennesker vet du, kanskje du bør komme deg litt ut? Anonymkode: d466b...1f6 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå