Gå til innhold

hva synes dere om fittefis?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
På 30.5.2018 den 12.14, AnonymBruker skrev:

Hehe!! Pleier alltid å si «det var fitta mi altså» så ikke mannen skal tro det kom fra et annet sted..

Anonymkode: baf04...c79

Hehe 😂. Tenker alltid det samme. Frykten om at han skal tro det kom fra analen. 

Endret av Marina234
Videoannonse
Annonse
Skrevet
59 minutter siden, Marina234 skrev:

Hehe 😂. Tenker alltid det samme. Frykten om at han skal tro det kom fra analen. 

Menn tåler en promp også :) 

• Liker 3
Gjest LiMaSK
Skrevet

Tror det er helt normalt.. vi bare ler og fortsetter. Kaller det luft fra skjeden. Det er en intern en for oss.. kan nesten ikke slutte å le 😂😂😂😂

• 9 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Fittefis eksisterer for at kvinner skal ha noe å lage et problem av som egentlig ikke er et problem 😂

Anonymkode: 5c4f6...ba6

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Før syntes jeg det var utrolig flaut. Men fyren min bryr seg ikke. Han bare fortsetter. Han opptrer som at det er helt normalt og lager ingen greie av det. Derfor har jeg blitt mer avslappet rundt det. Hvis det skulle være noen som lager en greie ut av det eller syntes det er rart, så er det kanskje en som er veldig uviten. Men de fleste vet vel at det er veldig normalt 

Anonymkode: 35c39...6d2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

slapp fitte. da er det slutt.

Anonymkode: b48f7...cb8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

slapp fitte. da er det slutt.

Anonymkode: b48f7...cb8

Feil, det er faktisk motsatt.

Anonymkode: 23c1f...7cf

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg får det ofte når jeg får orgasmer. Eksen min elska det, for han visste at jeg hadde det ekstra digg når de lydene kom.

En fyr jeg har ligget med senere likte det absolutt ikke. Han spurte en gang om jeg kunne prøve å presse ut lufta før vi fortsatte.... 🙄

Anonymkode: dec03...aa5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker det ikke! Altså jeg reagerer egentlig ikke på at luften går ut og lager lyd, men jeg liker ikke at luften går inn. Der er man varm og god, og så kjenner man plutselig et kaldt drag nedentil. Det er litt guffent! Bedre ut enn inn, som Shrek sier! :)

Anonymkode: 654a1...6a6

AnonymBruker
Skrevet

Når stempelet skal inn må lufta ut. Har til gode å treffe ei dame som ikke lager lyd når en jobber seg innover. Nei, en real fittefis er kvalitetsstempel for at her er det hånd i hanske. Eller som når mora spurte om hvordan det hadde gått under bryllupsnatten, og datteren svarte, han hadde tre fot, hvorpå moren svarte, din far hadde bare 4 tommer.

Nei, det er helg, proit, proit! 

Anonymkode: 4aa3d...e66

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, WhiteSwan skrev:

A337CAD0-BCEB-4E05-9377-8C72E3C28956.jpeg

Jeg lurer på hva menns urinrør har med dette å gjøre? Eller urinrør generelt?

Anonymkode: be830...927

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En ting er når det skjer bare sammen med partner og han kjenner hvor det kommer fra. En annen ting er når det er et par på siden av dere som også har sex. Meeeget flaut🙈🙈

Anonymkode: e103f...71b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...