Gå til innhold

hvordan ligger du ann med planlegningen?

hvordan ligger du ann med planlegningen?  

1. 1. hvordan ligger du ann med planlegningen?

• har ikke en gang blitt fridd til!!
      0
    • har så vidt begynt å tenke på det
      1
    • er i gang ja
      6
    • har det meste under kontroll, men langt fra ferdig
      21
    • alt er ferdig..kunne egentlig giftet meg førstkommende lørdag
      4

Anbefalte innlegg

Gjest Principessa
Skrevet

fikk så lyst til å lage en avstemning...og dette var hva jeg fant på :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg svarte at jeg egentlig kunne giftet meg førstkommende lørdag - for sånn har jeg følt det lenge! :wink:

Synes nesten det blir for lenge å planlegge i over ett år jeg, slik vi gjør. Man dveler så mye ved alle detaljer når man har så god tid. Så jeg føler vel at jeg har full kontroll. Er ikke helt ferdig med alle detaljer nå, men hadde jeg fått press på meg, skulle jeg nok klart å bli ferdig rimelig raskt ja! :ler:

Skrevet

Her er også det meste i boks, selv om vi selvfølgelig drøyer med innkjøp av mineralvann og sånn til et par uker før. Og diverse andre småting... Men jeg føler helt klart at vi er i rute og det er godt å vite for det begynner visst å nærme seg til 30. april.... :hjerter:

Skrevet

Med tanke på at det er to år til bryllupet, og at jeg ikke er noen bridezilla, så har vi bare såvidt begynt å snakke om det. Datoen er bestemt, vi vet hvem som skal inviteres (kun nærmeste familie) og vi har en anelse om hvor bryllupsmiddagen skal være, ellers ingenting.

Skrevet

Vi har full kontroll, men det er framleis mykje som gjenstår før den store dagen! :)

Skrevet

Vi er i gang ja, men det er mye som gjenstår. Takk og lov for at det er over 1 år igjen.

Skrevet

Enig med The Bride om at man nesten kan planlegge for lenge og mye.

Frieriet kom i juli, bryllupet skulle stå i juni, men fordi jeg er blitt gravid har vi bestemt oss for å flytte det til april. Det betyr at vi har fått litt dårlig tid på noe, men det har egentlig gått helt greit å planlegge et helt nytt og annerledes bryllup på to måneder.

Regner med at ting skal gå greit, og jeg orker ikke å være helt perfeksjonist heller. Det viktig er at vi og gjestene ha en hyggelig dag!

Skrevet

Føler at jeg er godt i rute!

Vi har vært forlovet i ett år nå, og har vel planlagt bryllup omtrent like lenge. Det aller meste begynte å komme på plass i løpet av desember, men det er jo selvsagt en del som står igjen, som ikke kan ordnes før det nærmer seg enda mer.

Kommer til å savne bryllupsplanlegginga etter bryllupet...Det er jo så gøy!

K

Skrevet

Har vel det meste under kontroll, men føler også at det er mye som gjenstår. Men jeg vet hva som må gjøres, så kontrollen er der :wink: Trenger nok de fire månedene som er igjen. Kun siste måneden som er blitt brukt til aktiv bryllupsplanleggingen, selvom vi har vært forlovet i to år..

Skrevet

Føler at jeg har kontroll,men det gjenstår jo en del detaljer som må ventes med. Kunne godt planlagt på 6 måneder isteden for 11.Blir fort lenge å vente når det meste er på plass :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...