Gå til innhold

The Bachelorette S14


fresia

Anbefalte innlegg

Sesong 14 av The Bachelorette starta i går :popcorn: Noen som har sett eller skal se?

Jeg skal se første episode nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest thejohan
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

En del ting som foregår bak kamera under filming av The Bachelor, og "Bachelorette" er garantert ikke noe bedre.  

Er det virkelig noen som innbiller seg at slike show er ekte? :klo: 

Anonymkode: 49fde...8a0

Ekte? Jeg har aldri sagt at jeg tror alt som skjer der er ekte, men det viser seg jo at det faktisk går an å finne seg en man ender opp med å gifte seg med. So I am all good! Når det kommer til TV bransjen så er vel «alt» mer eller mindre shady. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett første episode. Liker ikke han Garrett som fikk first impression rose. Fikk ikke noe godt inntrykk av han under episoden, og spesielt ikke nå siden det har kommet frem at han har likt bilder på instagram som mobber transseksuelle osv. Ikke bra. Jeg liker ikke Becca heller, så egentlig bryr jeg meg ikke om hvem hun ender opp med. Men jeg skal se sesongen :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ser dere episoden?

Anonymkode: 39837...c80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det noen som har sett den nyeste episoden? Alle linkene på dwatchseries er så dårlige at det er umulig å få sett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til nå liker jeg Colton og Blake best :)  Har dere noen favoritter så langt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest thejohan

Colton liker jeg absolutt ikke. Han der er det noe merkelig med.

Ikke fått meg en favoritt enda, men Garreth er litt morsom. Eller rar. Fin fyr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte Clay, så det var synd at han trakk seg. Colton kan fort være en dust. Egentlig liker jeg ingen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Hva syns dere om de 4 siste? Colton, Blake, Garret og Jason? Er ikke overraska over at det er de som er igjen. Men fornøyd med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Sitronmelis skrev:

Hva syns dere om de 4 siste? Colton, Blake, Garret og Jason? Er ikke overraska over at det er de som er igjen. Men fornøyd med det.

Håper Blake blir neste bachelor! ❤️ 

 

Anonymkode: ead98...dfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Håper Blake blir neste bachelor! ❤️ 

 

Anonymkode: ead98...dfe

Enig 😊 Håper hun velger Garrett eller Jason. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jason har jeg ikke lagt merke til hele sesongen, men de tre andre overrasker meg ikke. Han ser ut som en slesk type uansett, men jeg tviler på at han "vinner" uansett. Blake er helt klart min favoritt. Garrett får jeg bare en dårlig smak i munnen av med tanke på alle de instagrampostene han likte før han ble castet. Og noen av uttalelsene han kom med i forbindelse med at Colton var jomfru i forrige episode syns jeg var helt bak mål. Skjønner virkelig ikke at noen kan mene at å være jomfru i en alder av 26 år er dumpegrunn. Måten han snakker om ekskona si er også bare kvalmt. Jeg har dessverre en følelse av at hun velger Garrett til slutt. Stakkars jente

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Rosaprosa20 skrev:

Jason har jeg ikke lagt merke til hele sesongen, men de tre andre overrasker meg ikke. Han ser ut som en slesk type uansett, men jeg tviler på at han "vinner" uansett. Blake er helt klart min favoritt. Garrett får jeg bare en dårlig smak i munnen av med tanke på alle de instagrampostene han likte før han ble castet. Og noen av uttalelsene han kom med i forbindelse med at Colton var jomfru i forrige episode syns jeg var helt bak mål. Skjønner virkelig ikke at noen kan mene at å være jomfru i en alder av 26 år er dumpegrunn. Måten han snakker om ekskona si er også bare kvalmt. Jeg har dessverre en følelse av at hun velger Garrett til slutt. Stakkars jente

Hvilke instagramposter likte han? Syns Garrett virker kjempe ålreit jeg men :klo: Han snakker vel ikke noe stygt om ekskona si? Forteller jo bare hva som har skjedd? Skjønner ikke hva du mener. 

Håper virkelig på Blake som ungkaren! 👍For en fin fyr han virker å være 😊 

Endret av Sitronmelis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest thejohan
3 minutter siden, Sitronmelis skrev:

Hvilke instagramposter likte han? Syns Garrett virker kjempe ålreit jeg men :klo: Han snakker vel ikke noe stygt om ekskona si? Forteller jo bare hva som har skjedd? Skjønner ikke hva du mener. 

Håper på Blake som ungkaren! 👍👍

Han har likt noen poster som ikke er noe fine ift transseksuelle bl.a. Jeg har sett postene, og flere av de syns jeg er «vanlige» memes. Men ALT skal vel disekteres (om man kan bruke det ordet) når det kommer til de som stikker seg ut på TV. Jeg syns heller inne han snakket stygt om ekskona. Det er et sårt tema, og det var en stor del av livet hans så jeg syns det er fair at han snakker om det. (Ser på Twitter at han får pes for nok en hang å nevne henne. Men pes hadde han vel også fått om han ikke nevnte henne..) Jeg liker Garrett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, thejohan skrev:

Han har likt noen poster som ikke er noe fine ift transseksuelle bl.a. Jeg har sett postene, og flere av de syns jeg er «vanlige» memes. Men ALT skal vel disekteres (om man kan bruke det ordet) når det kommer til de som stikker seg ut på TV. Jeg syns heller inne han snakket stygt om ekskona. Det er et sårt tema, og det var en stor del av livet hans så jeg syns det er fair at han snakker om det. (Ser på Twitter at han får pes for nok en hang å nevne henne. Men pes hadde han vel også fått om han ikke nevnte henne..) Jeg liker Garrett!

Jeg syns ikke man skal utlevere noen på den måten og ordlegge seg så negativt som han gjør. Han fremstiller det som absolutt alt var hennes feil og at hun var så grusom og ødela han og alt, men det er sikkert flere sider av den saken. Jeg syns ikke det er fair game å bruke et program med så mange seere til å svartmale noen på den måten. Å kalle noen "emotionally abusive" går etter min mening under kategorien "snakke stygt om ekskona". Har forresten også lest at han plutselig ble iskald og respektløs mot henne og familien før han plutselig pakket sakene sine og dro fra henne. Før han kom tilbake et par dager senere og forlangte halvparten av alt hun eide. Sjarmerende type... Det kan selvsagt være like sant som hans historie, hvem vet. Jeg vet ikke, han bare gir meg en dårlig følelse. Likevel tror jeg at han og Becca har mest til felles, og det er like greit at Blake blir ungkaren neste sesong for min del

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...