AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #1 Skrevet 29. mai 2018 Jeg har vært ute i sola i dag, lå kanskje en time totalt og solte meg. Smurte meg også med solkrem faktor 30. Men nå i kveld klør det på hele kroppen! Jeg måtte dra opp bankkortet mitt og klø med det fordi det ble så ille til slutt. Nå er huden min rød og det ser nesten ut som om jeg har fått skrubbsår (bare at jeg ikke har klødd meg til sår, det ser ut som om det er under huden).. Dette er vel ikke farlig? Trenger tips mot kløe asap, har prøvd aloe vera.. Anonymkode: f6707...f80
Cata Skrevet 29. mai 2018 #2 Skrevet 29. mai 2018 Bare å vente til det går over. Og vaske vekk alle rester av solkrem. Jeg reagerer på alt med mer enn faktor 15 med kløe.
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #3 Skrevet 29. mai 2018 Har du brukt den solkremen før? Kan være allergisk reaksjon. Mer solkremen ny eller er det en du har hatt stående på bade siden i fjor sommer? Har du badet i saltvann? Hvordan føles kroppen ellers? Er du varm, kald, skjelvinger, kvalm etc? Anonymkode: 5fde9...92c
Bondenisse Skrevet 29. mai 2018 #4 Skrevet 29. mai 2018 Pollenallergi? Ta en lang dusj med kjølig vann. Ikke bruk såpe med parfyme siden du har klødd huden så den ble sår. Ta deretter en zyrtec, ny runde med aloe vera og (den vanskeligste biten) IKKE klø på det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå