Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan jeg levere i barnehagen kl7 og hente 11 eller er det kjernetid? Har et par ting jeg må fikse uten barn imorgen men ønsker å reise på hytta etterpå.. 

Anonymkode: 173ec...39a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge det er bare av og til går dette fint 😊 kjernetid er som regel 09.30-14.30, men hvis du skal reise på hytten gjør det ikke noe om barnet ditt går glipp av en dag 😊 jobber selv i barnehage, og det er flere som gjør dette av og til en fredag når de skal ha langhelg og lignende 😊

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, SmileyGrr skrev:

Så lenge det er bare av og til går dette fint 😊 kjernetid er som regel 09.30-14.30, men hvis du skal reise på hytten gjør det ikke noe om barnet ditt går glipp av en dag 😊 jobber selv i barnehage, og det er flere som gjør dette av og til en fredag når de skal ha langhelg og lignende 😊

Takk for svar :) vil de reagere på at barnet kommer i barnehagen fra morgen av og ikke er hjemme hele dagen? 

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Takk for svar :) vil de reagere på at barnet kommer i barnehagen fra morgen av og ikke er hjemme hele dagen? 

Nei det tviler jeg sterkt på, jeg reagerer aldri på det. Tenker bare at det er kjekt for barnet å reise med foreldrene på hytta eventuelt 😊 jeg har aldri stusset når foreldre gjør dette i alle fall. 

Skrevet

Det går helt fint, så lenge personalet er klar over det. hilsen barnehageansatt 😄 Vi reagerer ikke på slikt, vi har da mange ganger barn som kommer 0700 for å så bli hentet rundt lunsj. dette fordi foreldrene ofte har ærender som barna ikke nødvendigvis trenger/kan være med på :) 

Skrevet

Helt greit. Bare sjekk om de skal på tur. Da må du isåfall hente der hvor de er. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Null stress, bare si fra til barnehagen :) 

Anonymkode: ac368...408

• Liker 1
Skrevet

Det har jeg aldri reagert på som ped.leder! Bare si fra til barnehagen, og vær forberedt på å måtte hente et annet sted dersom de er på tur, evt. at barnet blir igjen i bhg på en annen avdeling!

Null problem!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke noe problem i bhg jeg jobber i. Skjer rett som det er. Vi har forståelse for at det ikke er alt barna kan være ned på og at barnet har det bedre i bhg de timene. At mor vil t barnet tidligere med hjem for å dra på hytta er bare koselig:-)

Men som de andre sier, gi beskjed og solr hvor de er på det tidspunktet og hent barnet der hvis de er på tur:-)

Anonymkode: 7b473...5a3

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...