Gå til innhold

Johannesurt + kobberspiral?

Fremhevede innlegg

Gjest Chicchi
Skrevet

Jeg har lyst til å prøve kostholdtilskuddet johannesurt, da jeg leser at det hjelper mot mild depresjon og angst. Jeg gikk på lykkepiller før, men vil ikke begynne på det igjen, for det hemmet kreativiteten, sexlyst og mye av det som gjør meg til meg.

Har noen erfaring med johannesurt og kobberspiral? Jeg vet at johannesurt ikke skal brukes med hormonprevensjon, for det kan nøytralisere virkningen.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
37 minutter siden, Chicchi skrev:

Jeg har lyst til å prøve kostholdtilskuddet johannesurt, da jeg leser at det hjelper mot mild depresjon og angst. Jeg gikk på lykkepiller før, men vil ikke begynne på det igjen, for det hemmet kreativiteten, sexlyst og mye av det som gjør meg til meg.

Har noen erfaring med johannesurt og kobberspiral? Jeg vet at johannesurt ikke skal brukes med hormonprevensjon, for det kan nøytralisere virkningen.

Johannesurt er en urt og et naturmiddel, ikke et kostholdstilskudd. 

Johannesurt virker søvndyssende og bør taes om kvelden. Kobberspiralen er ikke hormonell, så johannesurten nedsetter ikke funksjonen av kobberspiral.

Anonymkode: 68334...01f

Gjest Chicchi
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Johannesurt er en urt og et naturmiddel, ikke et kostholdstilskudd. 

Johannesurt virker søvndyssende og bør taes om kvelden. Kobberspiralen er ikke hormonell, så johannesurten nedsetter ikke funksjonen av kobberspiral.

Takk for svar :) Får jeg spørre: har du prøvd det selv? Ble du mer... eh... chill? Avslappet? Ikke så mye rot og surr i huet?

AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, Chicchi skrev:

Takk for svar :) Får jeg spørre: har du prøvd det selv? Ble du mer... eh... chill? Avslappet? Ikke så mye rot og surr i huet?

Prøvd det for mange år siden for å få sove. Jeg syntes ikke det gjorde noen forskjell, men så var jeg også alvorlig fysisk syk. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...