AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #1 Skrevet 29. mai 2018 Jeg har dessverre fått min andre soppinfeksjon i skjeden:( Jeg prøvde canesten med stikk piller og krem, den har funket, men soppinfeksjonen er tilbake. Jeg har sett litt rundt på nettet at yoghurt naturell har fungert mot soppinfeksjon for mange. Har noen erfaring med dette? Hvordan gjør dere det, tar man en tampong og dypper den i yoghurt? Anonymkode: 2a726...318
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #2 Skrevet 29. mai 2018 Jeg har pleid å ta på engangshansker, putte en spiseskje med yoghurt i hånda, også bare putte inn så mye jeg klarer.. Kan lønne seg å ligge litt på ryggen, gjerne lene bena opp mot en vegg, slik at det ikke renner ut med en gang. Gjør dette helst rett før du skal legge deg, også kan det kanskje lønne seg å skylle med kaldt vann om morgenen. OBS! Ikke bruk strålen fra dusjhode dirkete mot skjeden, da dette kan føre til luftbobler i blodomløpet. Før en og en neve med kaldt vann til skjeden. Anonymkode: 7c2ed...64d
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #3 Skrevet 29. mai 2018 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har dessverre fått min andre soppinfeksjon i skjeden:( Jeg prøvde canesten med stikk piller og krem, den har funket, men soppinfeksjonen er tilbake. Jeg har sett litt rundt på nettet at yoghurt naturell har fungert mot soppinfeksjon for mange. Har noen erfaring med dette? Hvordan gjør dere det, tar man en tampong og dypper den i yoghurt? Anonymkode: 2a726...318 Kjøp deg en engangssprøyte uten kanyle på apoteket. Sprøyt yuoghurt naturel så langt inn du klarer. Ellers når du får tilbakevendene soppinfrksjon så bør du kontakte lege for å utelukke at det ikke er andre bakenforliggende problemer. For mye Canesten bruk kan være skadelig. Mange hevder å ha fått vestibulit etter canestenbehandling. Anonymkode: 50d10...265
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #4 Skrevet 29. mai 2018 Bruk nå canesten, istedet for hjemme-remedier Anonymkode: acb9b...462
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #5 Skrevet 29. mai 2018 Diflucan. En liten pille. Så er du kvitt problemet. Yoghurt har nesten ingen effekt, og er bare masse styr og søl. Canesten virker bedre, men er både søl, og mindre effektivt en diflucan. Fatter ikke enkelte, altså... er det frykten for å dra på apoteket? Anonymkode: 64f45...761 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #6 Skrevet 29. mai 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bruk nå canesten, istedet for hjemme-remedier Anonymkode: acb9b...462 For mye canesten kan føre til vestibulitt hevdes det. Så nei man skal ikke overdrive sånne ting. Anonymkode: a8914...6c1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #7 Skrevet 29. mai 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: For mye canesten kan føre til vestibulitt hevdes det. Så nei man skal ikke overdrive sånne ting. Anonymkode: a8914...6c1 Har jeg sagt noe om å overdrive? Bruker en dette etter det som står på pakningen og evt. i samråd med lege, overdriver en ikke Anonymkode: acb9b...462
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #8 Skrevet 29. mai 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Diflucan. En liten pille. Så er du kvitt problemet. Yoghurt har nesten ingen effekt, og er bare masse styr og søl. Canesten virker bedre, men er både søl, og mindre effektivt en diflucan. Fatter ikke enkelte, altså... er det frykten for å dra på apoteket? Anonymkode: 64f45...761 Du kan så si. Forstår ikke hva som er så farlig med å dra på apoteket Anonymkode: acb9b...462
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå