Gå til innhold

Å like eget innlegg på KG


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan andre se det? 

Anonymkode: 1d183...2ad

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan andre se det? 

Anonymkode: 1d183...2ad

Nei.

Anonymkode: 394db...f97

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan da prøve og se selv. 

Anonymkode: 693d7...46d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan andre se det? 

Anonymkode: 1d183...2ad

Alle ser jo st du får sånt grønn firkant på kommentaren din, ja. Er du ab så får du ikke varsel, under nick får du varsel. Men ikke hvem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AnonymBruker said:

Kan andre se det? 

Anonymkode: 1d183...2ad

Hvis du poster under eget nick så kan du ikke like ditt eget innlegg. Men du kan se hvor mange liker du får av andre, og du kan like innlegg fra alle andre enn deg selv. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå liker jeg mitt eget innlegg

Anonymkode: 558f9...6c5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker mine egne innlegg de gangene når jeg synes at jeg har skrevet noe fabelaktig bra :) 

Anonymkode: cd54e...c2b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
AnonymBruker skrev (På 1.6.2018 den 17.09):

Jeg liker mine egne innlegg de gangene når jeg synes at jeg har skrevet noe fabelaktig bra :) 

Anonymkode: cd54e...c2b

 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Nasse Nøff ❤ skrev:

blir litt som å gi seg selv en klapp på skulderen. :fnise:😂

:) Ikke akkurat det jeg tenker på. Det er mer fordi at andre skal få øynene opp for det jeg skrev :) 

Anonymkode: cd54e...c2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
AnonymBruker skrev (På 1.6.2018 den 17.14):

:) Ikke akkurat det jeg tenker på. Det er mer fordi at andre skal få øynene opp for det jeg skrev :) 

Anonymkode: cd54e...c2b

 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uproblematisk. Er f.eks. lov å stemme på seg selv om man stiller til valg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Et lik gjør ikke akkurat at andre får "øynene opp" da :P 10+ gir bedre inntrykk. Om det er bare 1 lik, så blir det litt som et klapp på skulderen :P 

Og jeg klarer ikke å lese denne posten uten å tenke på "lik" som døde personer... Og da kan man ikke si at 10+ gir noe godt inntrykk overhodet... :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
Raven Emerald skrev (På 1.6.2018 den 17.29):

Og jeg klarer ikke å lese denne posten uten å tenke på "lik" som døde personer... Og da kan man ikke si at 10+ gir noe godt inntrykk overhodet... :fnise:

 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Et lik gjør ikke akkurat at andre får "øynene opp" da :P 10+ gir bedre inntrykk. Om det er bare 1 lik, så blir det litt som et klapp på skulderen :P 

Mange likes får meg til å se på brukerens profil før jeg ser på innholdet i innlegget brukeren har skrevet. 

En brukerprofil med flere likes enn innlegg, gjør meg skeptisk til brukerens aktivitet på forumet. Er det en bruker med stor aktivitet i telletrådene eller en med hyppig nickbytte så går jeg ut av tråden uten å bry meg om å lese selv om trådens tema kan være interessant nok. Noen brukere er heller ikke mulig å diskutere med, resultatet blir uansett krangling og drama. Jeg er like kritisk i min tildeling av likes til nickbrukere, mindre kritisk til ab. 

Anonymkode: b4dd4...972

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest ISeeYouCreep
AnonymBruker skrev (På 2.6.2018 den 11.00):

Mange likes får meg til å se på brukerens profil før jeg ser på innholdet i innlegget brukeren har skrevet. 

En brukerprofil med flere likes enn innlegg, gjør meg skeptisk til brukerens aktivitet på forumet. Er det en bruker med stor aktivitet i telletrådene eller en med hyppig nickbytte så går jeg ut av tråden uten å bry meg om å lese selv om trådens tema kan være interessant nok. Noen brukere er heller ikke mulig å diskutere med, resultatet blir uansett krangling og drama. Jeg er like kritisk i min tildeling av likes til nickbrukere, mindre kritisk til ab. 

Anonymkode: b4dd4...972

 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Det forstår jeg... men det går da ikke an å like sitt eget innlegg, dersom man skriver med nick. Det er kun mulig når man skriver som AB. Eller man må lage seg flere brukere da, for så å logge inn og ut for å like eget innlegg. Det er litt sært, da er du litt desperat tenker nå jeg. 

Jeg skriver aldri med nick. Ergo er jeg utestengt fra diskusjoner både rundt ab funksjonen og andre aktuelle temaer. Å like sine egne innlegg er det nødvendig da?

Anonymkode: b4dd4...972

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
AnonymBruker skrev (På 2.6.2018 den 23.41):

Jeg skriver aldri med nick. Ergo er jeg utestengt fra diskusjoner både rundt ab funksjonen og andre aktuelle temaer. Å like sine egne innlegg er det nødvendig da?

Anonymkode: b4dd4...972

 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

:klo: Den forsto jeg ikke... og jeg synes ikke det er nødvendig, om du trudde det. 

AB...972 mente vel at for brukere som alltid poster anonymt så kan andre uansett ikke se hvor mange likes vedkommende har fått. (Jeg er for øvrig usikker på om likes som gis til anonyme innlegg registreres i telleverket til kontoen som slike innlegg postes fra).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...