Gå til innhold

Hva er det med kvinner og blomster?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvofor blir enkelte kvinner sjarmert av å ta imot blomster? synes det er en forferdelig gammeldags greie.

Anonymkode: 1c887...916

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er gammeldags, nettopp derfor det er sjarmerende 

Anonymkode: 2c7bb...538

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Vi eeelsker blomster og kommer alltid til å gjøre det 

Anonymkode: ff234...6ad

AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker blomster men jeg behøver ikke synes det er velkomment å få blomster fra hvem som helst. Sjarmert blir jeg ikke. 

Anonymkode: 1f2ec...32f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Blomster er en vakker skapelse, så unike hver og en av de er, så fascinerende geometri og fargespekter. Ikke bare stimulerer de synssansen men også luktesansen og gir på mange måter en følelse av velbehag, pynt, kunst og liv. Så utrolig like oss med sitt eget slags fingeravtrykk og med vener og sener i kroppen sin som frakter væske (vann hos de, blod for oss). Det er også bevist at planter har en form for bevissthet og et hjem eller hage med mye planter og blomster er et sted med vital livsenergi som føles godt for både kropp og sjel.
Jeg nyter en blomsterbukett mye mer enn en sjokoladeplate eller ny bil.

Ja til blomster :roser:

Anonymkode: 4a1ed...596

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker ikke å få blomster. Har fått blomsterbuketter fra mange menn i løpet av livet, så det er vel heller menn som innbiller seg at alle kvinner elsker å få blomster levert på døren.

Anonymkode: 001fc...cd7

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Blomster er en vakker skapelse, så unike hver og en av de er, så fascinerende geometri og fargespekter. Ikke bare stimulerer de synssansen men også luktesansen og gir på mange måter en følelse av velbehag, pynt, kunst og liv. Så utrolig like oss med sitt eget slags fingeravtrykk og med vener og sener i kroppen sin som frakter væske (vann hos de, blod for oss). Det er også bevist at planter har en form for bevissthet og et hjem eller hage med mye planter og blomster er et sted med vital livsenergi som føles godt for både kropp og sjel.
Jeg nyter en blomsterbukett mye mer enn en sjokoladeplate eller ny bil.

Ja til blomster :roser:

Hvorfor vil du at de skal dø for at du skal ha noe pent på stuebordet i noen dager hvis du er så glad i dem?

Anonymkode: 001fc...cd7

AnonymBruker
Skrevet

Det sagt så er det ikke sånn at jeg smelter og blir sjarmert bare fordi en eller annen mann gir meg blomster. Noen tror at bare fordi de kjøper en standardbukett til 79,- på blomsterbutikken så skal kvinnen bare dåne av kjærlighet for han hehe. Det er nok ikke så lett som det nei! Noe av det teiteste er når menn gjør ting som å kjøpe blomster eller vaske badet og står der med et glis som om de er verdens snilleste og beste menn mens de venter på å få pokalen sin for deres ene hyggelige gest :P Først og fremst er det lett å gjennomskue om blomstene/gesten kommer fordi han forventer noe i retur, eller om han oppriktig bare vil glede og hjelpe og gjøre dagen/livet fint for den andre. Så er det også forskjell fra å kjøpe roser hver gang fordi det har man sett på film, eller om man kjøper en blomst som oppfører seg og minner om partneren , forelskelsen, kjærligheten, livet, eller en plante man har observert at sin kjæreste liker ekstra godt på grunn av dens egenskaper og faktisk har fått med seg dette og viser at du faktisk følger med og har vist interesse for hva kvinnen har interesse for og ikke bare kjøper noe fordi du håper å få blowjob senere liksom.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Blomster er vakre, og jeg liker vakre ting :) Det har såklart noe å si hvem blomstene kommer fra og i hvilken anledning, da :) Om kjæresten kommer med en bukett fra dagligvaren på en helt vanlig tirsdag uten at det er noe spesielt, setter jeg minst like stor pris på det som en vakker og gjennomført bukett fra blomsterhandleren til bursdagen min, f.eks. 

Jeg har fått blomster fra mange menn opp gjennom årene, men har ikke hatt inntrykk av at de forventet noe til gjengjeld.

Endret av Roci

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...