Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det sier jo mye om trådstarter som synes denne formen for spøk er artig da..

Desverre finnes det noen som er så enkle her i verden at din spøk er deres virkelighet..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis dette er en spøk så er det en dårlig en. :o

Men jeg tviler ikke på at det finnes damer her til lands som er akkurat så sprengt i hue som det denne trådstarteren gir inntrykk av å være.

Grøss.

Gjest SumoBryter
Skrevet
Det sier jo mye om trådstarter som synes denne formen for spøk er artig da..

Desverre finnes det noen som er så enkle her i verden at din spøk er deres virkelighet..

Det er sa mange som slenger slike enkle bemerkninger her som for eksempel dette med at: Det sier mye om tradstarter......

Kan du kanskje forklare meg da HVA akkurat er det det sier om tradstarter at de syns slikt er morsomt? For jeg forstar ikke hvordan folk kan si MYE om et menneske basert pa en spok? :o :o :o Eller for den saks skyld hvordan man kan si mye om et menneske basert pa hva man leser i innlegg her om de er skrevet pa tull eller ikke.

Gjest Anonymous
Skrevet
Nå har jeg droppa p-pillen sammen med elskern min og blitt gravid.

Har ingen jobb og trenger på en måte en unge, rett og slett fordi jeg vil ha en og fordi jeg tjener så dårlig med å gå på sosialen.

Jeg får vel barnebidrag av faren til ungen? Vi skal jo ikke bo sammen og regner med at han blir litt sur for at jeg får en unge uten hans samtykke, men men...

Det jeg lurer på, hva får jeg i støtte? Er rimelig blakk

:(:(

Forstår jeg deg riktig nå? Jeg håper ikke det.

Skrevet

Det er sa mange som slenger slike enkle bemerkninger her som for eksempel dette med at: Det sier mye om tradstarter......

Kan du kanskje forklare meg da HVA akkurat er det det sier om tradstarter at de syns slikt er morsomt? For jeg forstar ikke hvordan folk kan si MYE om et menneske basert pa en spok? :o :o :o Eller for den saks skyld hvordan man kan si mye om et menneske basert pa hva man leser i innlegg her om de er skrevet pa tull eller ikke.

I min verden er en spøk noe man gjør for morro skyld - men det er jo meg .. For meg er det rimelig at om man spøker så er det fordi det skal være artig/gøy/morsomt eller lignende.

Jeg kan bare snakke for meg .. men jeg anser dette som en meget dårlig spøk .. og jeg forstår ikke vitsen med å legge ut sånne innlegg for "spøk". Har ingen ting i mot tulleinnlegg som ikke utgir seg for noe annet - har heller ikke noe imot ironi eller harselering ... men jeg oppfatter ikke trådstarters innlegg som dette.

Skrevet

Forstår jeg deg riktig nå? Jeg håper ikke det.

Det var en SPØK ... festlig ikke sant :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Det var en SPØK ... festlig ikke sant :wink:

Jeg lurte egentlig ikke på om det var en spøk. Bare om jeg forstod det riktig. Men jeg syntes ikke det var så morsomt om det var en spøk. Det som er godt å vite da, er at det nødvendigvis ikke trenger å ha noe med meg å gjøre, bare det at spøkern kansje burde lete opp et annet 'yrke' :-)

Nei, dette var dårlig :o

Det som er trist med det hele, er at jeg når jeg leser det føler behov for å faktisk spørre om jeg forstod det riktig eller ikke. For om jeg gjorde så, og det skulle vise seg at det faktisk var slik - så ville det jo være noe veldig galt et sted. Og jeg tror ikke man skal se bort ifra at dette kansje kunne være noe annet enn ren oppdiktning. Det er mye rart der ute. :o

Skrevet
Og jeg tror ikke man skal se bort ifra at dette kansje kunne være noe annet enn ren oppdiktning. Det er mye rart der ute. :o

Det er det ikke tvil om ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...