Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Nå har jeg droppa p-pillen sammen med elskern min og blitt gravid.

Har ingen jobb og trenger på en måte en unge, rett og slett fordi jeg vil ha en og fordi jeg tjener så dårlig med å gå på sosialen.

Jeg får vel barnebidrag av faren til ungen? Vi skal jo ikke bo sammen og regner med at han blir litt sur for at jeg får en unge uten hans samtykke, men men...

Det jeg lurer på, hva får jeg i støtte? Er rimelig blakk

:(:(

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

PS:

klarer dere alenemødre å kjøpe dere klær og gå på byen hver helg også? økonomisk sett?

Gjest Anonymous
Skrevet
Dette kan ikke være seriøst??

Jo... vet du, eller?

Skrevet

Nå skal jeg lære deg et nytt ord, som du kanskje ikke har hørt før, nemlig JOBB; det er nemlig slik at de fleste (99,9%) alenemødre faktisk må JOBBE for pengene, men det var kanskje nytt for deg? For ordens skyld: Bokmålsordboka

Ellers tror jeg også at dette innlegget ikke er seriøst ment; noe i stilen tilsier det.

Skrevet
Dette kan ikke være seriøst??

Neida. Det er bare for å provosere, og det funker som regel!! :ler:

Skrevet
PS:

klarer dere alenemødre å kjøpe dere klær og gå på byen hver helg også? økonomisk sett?

Jada, det er ikke no problem. Pengene blir bare kastet etter deg. Helt sant! Og du tjener godt på å gå hjemme alene med barn, sikket 20-30.000,- i mnd. Fra deg 1 etterat du har blitt gravid! Så stå på, dette er den eneste måten å leve godt på uten å måtte jobbe!

Gjest Anonymous
Skrevet

Neida. Det er bare for å provosere, og det funker som regel!! :ler:

Enig...selv om virkeligheten av og til kan overgå fantasien...så blir det av og til noe som blir så dumt at det helt klart kun er en provokasjon.

Noen har rett og slett mindre å gjøre enn andre. :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Hadde satt pris på ærlige svar altså. :roll:

Ikke rot til min tråd!

Gjest TomKrus
Skrevet

Tror du får mer for ungen på det svarte markedet. Da slipper du å bruke penger på den også.

Gjest Anonymous
Skrevet
Tror du får mer for ungen på det svarte markedet. Da slipper du å bruke penger på den også.

jaja.. men jeg vil også ha unge. det ser du vel i innlegget mitt?

Gjest TomKrus
Skrevet

jaja.. men jeg vil også ha unge. det ser du vel i innlegget mitt?

Hva ønsker du mest da? Ungen eller penger?

Gjest Anonymous
Skrevet

Hva ønsker du mest da? Ungen eller penger?

begge deler like mye.

Gjest TomKrus
Skrevet

begge deler like mye.

Da kan du kanskje leie den bort til noen barnløse? Noen med et mer vettugd verdisyn som kan sikre barnet en bedre fremtid?

Gjest Anonymous
Skrevet

ja her var det mangre nyttige svar å få :roll:

Gjest Anonymous
Skrevet

ja..sprengt budsjett.

Tviler sterkt på om hun noensinne har hatt noe så gjennomtenkt og seriøst som et budsjett....

Gjest Valhalla
Skrevet

Det går fint an å være alenemor og slippe å jobbe. Du burde helst ha minst to da. Så må du være flink til å søke legater og slikt for å skaffe ekstra penger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...