Gå til innhold

SUP-er det gøy? Trening?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har nemlig fått for meg at jeg skal kjøpe meg et SUP:) Men lurer selvsagt på om fet er morro? Noen som har prøvd? Tar gjerne imot råd ift valg av riktig brett🏄‍♀️

Anonymkode: c711f...2f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen som har prøvd ??

Anonymkode: c711f...2f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd det, jeg likte det veldig godt! Fryktelig mye muskelarbeid, spesielt i beina om det er litt bølger i vannet, og sinnssykt god balansetrening. På stille vann er det fortsatt en god del balansetrening og muskelarbeid for å holde brettet stødig, men da kan man slappe mer av i hodet. 
Jeg har kun testet det i utlandet, og padlet rett ut fra båt, men hadde jeg hatt råd og nærområde med padlemulighet så hadde jeg kjøpt brett selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, _popcorn_ skrev:

Har prøvd det, jeg likte det veldig godt! Fryktelig mye muskelarbeid, spesielt i beina om det er litt bølger i vannet, og sinnssykt god balansetrening. På stille vann er det fortsatt en god del balansetrening og muskelarbeid for å holde brettet stødig, men da kan man slappe mer av i hodet. 
Jeg har kun testet det i utlandet, og padlet rett ut fra båt, men hadde jeg hatt råd og nærområde med padlemulighet så hadde jeg kjøpt brett selv. 

Så bra:) Skal brukes i et mindre tjern i skauen her jeg bor;) Tenker også å bruke det på Sørlandet til sommeren. Men jeg er redd for bølger😂 TS

Anonymkode: c711f...2f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ubegripelig kjedelig. Stå rett opp og ned og padle i mindre enn 1 knops fart.

Anonymkode: c7d04...5a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...