Gå til innhold

SUP-er det gøy? Trening?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har nemlig fått for meg at jeg skal kjøpe meg et SUP:) Men lurer selvsagt på om fet er morro? Noen som har prøvd? Tar gjerne imot råd ift valg av riktig brett🏄‍♀️

Anonymkode: c711f...2f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har prøvd det, jeg likte det veldig godt! Fryktelig mye muskelarbeid, spesielt i beina om det er litt bølger i vannet, og sinnssykt god balansetrening. På stille vann er det fortsatt en god del balansetrening og muskelarbeid for å holde brettet stødig, men da kan man slappe mer av i hodet. 
Jeg har kun testet det i utlandet, og padlet rett ut fra båt, men hadde jeg hatt råd og nærområde med padlemulighet så hadde jeg kjøpt brett selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
10 timer siden, _popcorn_ skrev:

Har prøvd det, jeg likte det veldig godt! Fryktelig mye muskelarbeid, spesielt i beina om det er litt bølger i vannet, og sinnssykt god balansetrening. På stille vann er det fortsatt en god del balansetrening og muskelarbeid for å holde brettet stødig, men da kan man slappe mer av i hodet. 
Jeg har kun testet det i utlandet, og padlet rett ut fra båt, men hadde jeg hatt råd og nærområde med padlemulighet så hadde jeg kjøpt brett selv. 

Så bra:) Skal brukes i et mindre tjern i skauen her jeg bor;) Tenker også å bruke det på Sørlandet til sommeren. Men jeg er redd for bølger😂 TS

Anonymkode: c711f...2f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ubegripelig kjedelig. Stå rett opp og ned og padle i mindre enn 1 knops fart.

Anonymkode: c7d04...5a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...