AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #1 Skrevet 29. mai 2018 Jeg har nemlig fått for meg at jeg skal kjøpe meg et SUP:) Men lurer selvsagt på om fet er morro? Noen som har prøvd? Tar gjerne imot råd ift valg av riktig brett🏄♀️ Anonymkode: c711f...2f9
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #2 Skrevet 29. mai 2018 Ingen som har prøvd ?? Anonymkode: c711f...2f9
_popcorn_ Skrevet 29. mai 2018 #3 Skrevet 29. mai 2018 Har prøvd det, jeg likte det veldig godt! Fryktelig mye muskelarbeid, spesielt i beina om det er litt bølger i vannet, og sinnssykt god balansetrening. På stille vann er det fortsatt en god del balansetrening og muskelarbeid for å holde brettet stødig, men da kan man slappe mer av i hodet. Jeg har kun testet det i utlandet, og padlet rett ut fra båt, men hadde jeg hatt råd og nærområde med padlemulighet så hadde jeg kjøpt brett selv.
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2018 #4 Skrevet 30. mai 2018 10 timer siden, _popcorn_ skrev: Har prøvd det, jeg likte det veldig godt! Fryktelig mye muskelarbeid, spesielt i beina om det er litt bølger i vannet, og sinnssykt god balansetrening. På stille vann er det fortsatt en god del balansetrening og muskelarbeid for å holde brettet stødig, men da kan man slappe mer av i hodet. Jeg har kun testet det i utlandet, og padlet rett ut fra båt, men hadde jeg hatt råd og nærområde med padlemulighet så hadde jeg kjøpt brett selv. Så bra:) Skal brukes i et mindre tjern i skauen her jeg bor;) Tenker også å bruke det på Sørlandet til sommeren. Men jeg er redd for bølger😂 TS Anonymkode: c711f...2f9
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2018 #5 Skrevet 30. mai 2018 Ubegripelig kjedelig. Stå rett opp og ned og padle i mindre enn 1 knops fart. Anonymkode: c7d04...5a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå