AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #1 Skrevet 29. mai 2018 Beklager litt ekle detaljer her nå. Eller, det var bare blod som kom. Litt som i starten på mensen, friskt rødt blod med litt sånne klissete klumper. Har ikke mensen (ventes om ca 1 uke) så det er det ikke. Har hatt urolig mage noen dager, skjeldent jeg har fast avføring, mye mulig fordi jeg stresser lett og ofte. Er litt øm/vond i magen nå, men ikke så mye at det gir noe mye ubehag. Det var en del blod som kom siden vannet i toalettet ble mørkt rødt.. Bør jeg dra til legen med en gang, eller kan det være helt ufarlig? Vurderte å se det an, om det kom mere liksom.. Er det dumt? Anonymkode: 0ca52...5de
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #2 Skrevet 29. mai 2018 hvis du er stresset og har urolig mage så er dette mest sannsynligvis noe "ufarlig". Jeg har selv opplevd det du beskriver og ble ganske nervøs og redd for at det var noe skikkelig galt. Heldigvis var det innvendige hemoroider som hadde sprukket som forårsaket blodet. Men uansett så er det alltid best å oppsøke lege om man har blod i avføringen for å utelukke mer alvorlige sykdommer. Anonymkode: 461c4...3f6
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #3 Skrevet 29. mai 2018 Mest sannsynlig er det hemorroider eller en rift, altså noe helt ufarlig. Hvis det vedvarer over tid så ville jeg tatt det opp med lege. Anonymkode: 626da...379
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #4 Skrevet 29. mai 2018 Jeg ville kontaktet lege. Ikke nødvendigvis ø-hjelpstime eller legevakt, men kontakt fastlege og ta det derifra. Både pga du skriver du har mye løs avf og pga du kjenner ømhet i mageregionen. Også pga den større mengden blod. Det trenger ikke være noe farlig, men greit å få det undersøkt.. Anonymkode: 88dc6...129
Gjest Dævendøtte Skrevet 29. mai 2018 #5 Skrevet 29. mai 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Beklager litt ekle detaljer her nå. Eller, det var bare blod som kom. Litt som i starten på mensen, friskt rødt blod med litt sånne klissete klumper. Har ikke mensen (ventes om ca 1 uke) så det er det ikke. Har hatt urolig mage noen dager, skjeldent jeg har fast avføring, mye mulig fordi jeg stresser lett og ofte. Er litt øm/vond i magen nå, men ikke så mye at det gir noe mye ubehag. Det var en del blod som kom siden vannet i toalettet ble mørkt rødt.. Bør jeg dra til legen med en gang, eller kan det være helt ufarlig? Vurderte å se det an, om det kom mere liksom.. Er det dumt? Anonymkode: 0ca52...5de 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mest sannsynlig er det hemorroider eller en rift, altså noe helt ufarlig. Hvis det vedvarer over tid så ville jeg tatt det opp med lege. Anonymkode: 626da...379 Dra til legen. Rift eller hemoroider gir friskt blod, men ikke blod med klumper i.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå