AnonymBruker Skrevet 30. mai 2018 #21 Skrevet 30. mai 2018 4 timer siden, blinkskuddet skrev: Det er veldig mange måter å håndtere dette på: Det er særlig regler som faller inn under tillitsvalgt sitt ansvar her med tanke på arbeidsforhold. I tillegg faller noen av forholdene inn under ansvaret til bl.a. Hovedvernombudet. Hvis dere ikke har tillitsvalgt, finnes en hovedtillitsvalgt Vi har ingen tillittsvalgt. Hvor finner man hovedtillitsvalgt? Anonymkode: 18714...ad1
Duff Skrevet 30. mai 2018 #22 Skrevet 30. mai 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vi har ingen tillittsvalgt. Hvor finner man hovedtillitsvalgt? Anonymkode: 18714...ad1 Er du organisert? I så fall får du kontakt med hovedtillitsvalgt ved å kontakte forbundet ditt.
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2018 #23 Skrevet 31. mai 2018 8 timer siden, Duff skrev: Er du organisert? I så fall får du kontakt med hovedtillitsvalgt ved å kontakte forbundet ditt. Ja, det er jeg. Sist jeg ringte forbundet sa de at de ikke kunne holde meg anonym eller hjelpe før vi fikk tariff. Gruer meg derfor for å ringe dit igjen Anonymkode: 18714...ad1
Duff Skrevet 31. mai 2018 #24 Skrevet 31. mai 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, det er jeg. Sist jeg ringte forbundet sa de at de ikke kunne holde meg anonym eller hjelpe før vi fikk tariff. Gruer meg derfor for å ringe dit igjen Anonymkode: 18714...ad1 Ring igjen. Det hjelper lite med tariff når ingentign annet fungerer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå