Gå til innhold

DrPhil...for en mann!!!!1

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg synes Dr. Phil har mye bra å komme med. Så programmet hans i dag, og har all mulig respekt for en mann som har klart å bli det han har klart, med utgangspunkt i et lutfattig hjem med en alkoholisert far og at han hadde to jobber allerede som 12-åring (Dr. Phil, altså).

Inspireres av mennesker som har gått livets skole og lært på den tøffe måten.

Videoannonse
Annonse
Gjest Chrizzy
Skrevet

Er ikke doktor Phil bare på tv på dagtid?

Gjest Ninakanin
Skrevet
Dr. Phil er den eneste mannen jeg vet om som har tjent seg rik på å si helt innlysende ting i et profesjonellt tonefall.

Det er faktisk et helt kapittel dedikert til "jammen det visste jeg jo hele tiden"-utsagn og oppfattelser blant folk som ikke har studert psykologi i den ene sosialpsykologi-boken min.

Juppjupp.

Gjest Anonymous
Skrevet
Er ikke doktor Phil bare på tv på dagtid?

Jo. Kl. 11.35 på TV3. :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Men Dr. Phil behandler heller ikke alvorlige psykiske lidelser og jeg tror neppe det finnes folk som tror at alle problemer bare forsvinner så lett (noe Dr. Phil heller aldri har sagt at de gjør).

Man kan aldri vite med amerikanere! :tunge1:

Skrevet

Synes Dr. Phil kan være flink til å gi praktiske råd til de som trenger det. Særlig mht. samlivsproblematikk og barneoppdragelse.

Men det som irriterer meg mest er kona som sitter med et beundrende smil og nikker bekreftende og amerikansk "stand by your man"aktig til sin mann en hel, stiv time. Etter endt dyst må selvfølgelig Dr. Phil følge henne ut, hun finner sikkert ikke veien alene.

Det verste at denne familieidyllen finner sted under den sedvanlige gladmusikken og paret smiler og går lykkelig ut arm i arm. Dette etter en show som kanskje har omhandlet triste skjebner som barnemishandling, skilsmisser, død i nærmeste familie eller liknende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...