Gå til innhold

solarium før bryllupet..?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Tar aldri solarium, men vil jo gjerne ha litt farge på bryllupsdagen (tar tid før jeg blir brun). Hvor mye solarium må man regne med å ta? Hvor mange ganger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kommer helt an på hudtypen din.

Men pass på å heller ta flere korte økter enn få lange...

September-Maja :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir ikke så fort ordentlig brun annet enn i ansiktet, og startet tidlig, med to ganger i uka, a en halv time.

Ble knall brun til midten av juni, men ble desverre syk så all fagren var nesten vekke innen jeg skulle gifte meg.

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Tok litt sol før bryllupet, passet på at han tok litt også, ser ikke så fint ut på bildene om du er knall brun og han helt hvit. Vi tok 20-25 min, 4-5 ganger før bryllupet. Hadde noen finne sommerdager før bryllupet så de ble nyttet også. Vi har ganske sterk hudtype og blir fort brun begge to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Imax ikke pålogget

Ta flere korte timer (5-6 burde holde), men siden du ikke pleier å ta solarium bør du være måteholden og ikke gå for den "knallbrune" looken. Det verste jeg ser er en super-solarium-brun brud og en brudgom som er hvit... Se det i forhold til mannen din og hvordan du ser ut "til vanlig".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør ikke sole deg i solarium den siste uken før bryllupet. dessuten er det jo viktig å tenke på at ikke du blir kjempebrun og din kjære er blek.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg tok ca. 15 min. med sol to ganger i uka de siste 7 mnd. før bryllupet og fikk en passe fin farge til å være så bleik selv. Så dermed stod vi ganske godt til hverandre.

Men vær forsiktige med sola. Ikke noe koselig å se ut som en hummer på den store dagen heller. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ikke ta solarium i det hele tatt. Prøv heller å benytte de solstrålene du får tid til ute.

Solarium får man mer fregner og føflekker av enn det man gjør ute i solen. Syns dessuten fargen blir unaturlig og litt orange.

Jeg syns ikke man trenger å være så veldig brun jeg, ihvertfall ikke hvis du heller ikke pleier å bli det til vanlig. Man kan bli akkurat like pen uten å være knallbrun.

Dessuten fins det jo selvbruningskrem. Du bør bruke tid på å finne en som er fin til deg, så er det faktisk veldig greit. - selvfølgelig viktig å få det på jevnt, men med de nyeste typene som er nå er ikke det noe vanskelig.

Selv har jeg litt farge igjen fra sommerferien, også skal jeg bruke Helena Rubinstein selvbruningskrem for å få litt mer glød/friske opp fargen.

Gifter meg forresten imorgen!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...