Gå til innhold

Kreative jenter og gutter se hit!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg leter etter bursdags gave til en kommende 19 åring. han er kjæresten min.

Litt om han:

Han er ikke særlig intresert i mote, men prøver gjerne noe nytt som jeg kjøper til han, bare det ikke er for sossete og byguttaktig (han er en "vestkantgutt")

Han er en datafyr, som liker å trene fotball.(spiller ikke nå lengre)Veldig sportsaktig.

Han er ikke sæærlig romantisk:) Og liker ikke dikt,sanger o.l.

Glad i bilen sin, og høy trance musikk.(ikke råner)

Glad i familien og hunden sin. En skikkelig gla gutt med interesse for et rikt og godt liv..

Ja hva mer kan jeg si?

Går det an å finne på noe til en sånn gutt tror dere?

Jeg har ikke peiling. Har pleid å kjøpe smykke o.l og kler til han før. Vil ikke kjøpe det igjen.

Har vert sammen et år.

Venter spent på svar !!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Ser det er en del som har vert innom her å lest, men ingen har skrevet noe. Værså snille å komme med forlag !er desperat!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Trur vi slite med det samme problemet..

Typen min er litt av den samme, men ikkje sport intr.

Har fram til no kjøpt dei "normale" gavene.. Et smykke, klede osv. Kjøpte ei lommelerke en gang, og den var populær..

Overrask han med en kosli middag, (en plass der d ikkje finst tv) og fine blomster.

Eg har prøvd dette en gong, og det lyktes. Typen min er ikkje noke særli romantisk heller..

La han føle som han er kongen den dagen, gje han en lang masasje og vart han opp heile dagen. Det trur eg han vil sette pris på.

Ei fin og koseli bursdagsgåve treng ikkje å koste noke for at den skal vere verdifull og spesiell! icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Takk Mita, skal tenke på deg du;))

--------------------------------

Life is a box of chokolade , you never know what to get!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hva med å kjøpe en liten bag (til trening osv.) Fyll denne med småting han trenger og sett på en sløyfe. Det kan være sokker, deodorant, en bok... hva som helst. Kanskje ikke så romantisk, men veldig nyttig og safe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...