Gå til innhold

Testosteronmangel hos mannen og adferd

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan noen beskrive hvordan en mann med testosteronmangel typisk ter seg.

Endret atferdsmønster hos min mann som da har fått påvist testosteronmangwel og jeg undres om den endrede adferden skyldes dette.

Han har ikke ro i kroppen. Sviver rastløs rundt og virker generelt rar og annerledes. En stund mistenkte jeg utroskap men etter nøyere undersøkelse tror jeg ikke det er det heller.

Han sier han føler seg sliten men da skjønner jeg ikke hvorfor det for enhver pris må skje så mye. Han kan ikke lenger sitte rolig og se en film  og kose seg med det slik som før. han har også dårligere hukommelse,glemmer hva han sa at vi skulle, så gjør han noe annet i stedet,farer rundt ganske virreløst,prater som en foss og stikker innom gjerne 5-6 kamerater i løpet av en dag (når han har fri) for å slå av en prat, og jeg var en stund redd han hadde fått i seg et rusmiddel,rusmidler som han generelt er veldig imot.

Vi har en sønn som en stund gikk på Cannabis og ble redd han hadde puttet noe i drikken/maten til min mann. Men det tør jeg ikke nevne for min mann en gang til for da blir harn ergelig og sier jeg er paranoid.

Men hjelp jeg vil ha tilbake mannen min. Nå farter han rundt og har tusen planer i hodet på en gang og aldri tid til meg nesten lenger og sier selv at han ikke merker at han har endret seg. 

Men han sier at han han ikke er beskjeden for mennesker  lenger slik han var tidligere, da han hadde angst for å sitte alene på kafe osv tidligere. Dette endret seg seg relativt plutselig

Glad for innspill om hva dette kan skyldes

Anonymkode: 2da04...89d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

*dytter opp* 

Anonymkode: f1b79...2bf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...