AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #1 Skrevet 27. mai 2018 Har en ganske stor skin tag på innsiden av låret, ganske så langt opp. Skal til legen for å få fjernet den, men lurer på hvordan dette foregår? Noen som har vært borti det? Anonymkode: b2e7c...278
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #2 Skrevet 27. mai 2018 Jeg fjerner mine selv jeg. Fikk mange under graviditet i lysken. Jeg knyter fast litt tanntråd rundt skintaggen og iløpet av en dag så detter de av. Hvordan det foregår hos legen aner jeg ikke. De skjærer vel bort med skalpell? Anonymkode: 8d050...265
Minya Skrevet 27. mai 2018 #3 Skrevet 27. mai 2018 Jeg fjernet en skintag under armen hos legen en gang. Steril saks, snipp, au, ferdig.
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #4 Skrevet 27. mai 2018 Jeg har fjernet skintags til lege. Legen ville først klippe den med saks. Det nektet jeg panisk på. Så da ble det bedøvelse og skalpell. Etterpå måtte jeg ha et sting. Gikk kjempefint. kjente ingenting med bedøvelse. Kun stikket. Etter bedøvelsen gikk ut så var jeg bare litt øm der. Anonymkode: 5693d...3e1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå