AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #1 Skrevet 27. mai 2018 Og han sender kanskje 3-4 til meg som felles Mistenker utroskap vi er i avstandsforhold hvordan vite ? Anonymkode: 42f30...10e
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #2 Skrevet 27. mai 2018 Eller kanskje han bare snapper veldig mye med kompiser? Anonymkode: 6a712...da4 2
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #3 Skrevet 27. mai 2018 1000 hver dag er MYE. Min med omtrent 100 hver dag når jeg har en jeg flørter med. Sender også mye til alt fra mamma til venner til kolleger. Anonymkode: a9b57...5a8 2
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #4 Skrevet 27. mai 2018 Vil ikke 1000 si at han sender eller mottar tusen snapper daglig? Det var ekstremt, utro eller ei. Umulig å si hvem han snapper med eller hva han driver med, det får du nesten spørre han om. Men ettersom du sjekker scoren hans hver dag er det kanskje andre ting som gjør at du tviler på han? Anonymkode: 203fc...c93 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #5 Skrevet 27. mai 2018 Hvordan fungerer denne scoren egentlig? Får en poeng både når en sender og mottar? Hva med chat? Anonymkode: 0966b...792
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #6 Skrevet 28. mai 2018 https://metro.co.uk/2017/08/04/how-does-the-snapchat-score-work-and-how-to-increase-your-snapchat-score-6828466/ Google. What is the Snapchat score breakdown? You receive a point for sending a snap, you receive a point for opening a snap, but there are no points for just messaging on Snapchat. You also receive a point for posting a snap to your story. Unfortunately, Snapchat scores do not increase if you watch a story. Additional points to your Snapchat score may take a while to register and may all come at once. If you have not been active on Snapchat for a while then the first Snap you send on the app will add 6 points to your score. Har selv 6288 poeng på min Snapchat etter halvannet år, men jeg sender som regel ikke så mye snap (Kan fint gå dagevis mellom hver gang), og når jeg gjør det går det som regel til samme venninnen. Han er sikkert storsnapper i forhold til dette, mange snapkontakter og regelmessig snapping, samt får mange snaps. Skjønner egentlig ikke hvorfor folk legger seg så opp i poengsummen på Snapchat. Jeg visste ikke scoren før jeg sjekket nå faktisk. Anonymkode: a14f4...57c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå