Gå til innhold

Hageutstyr i gave


Zinatara

Anbefalte innlegg

Min mor skal feires og jeg tenkte på å kjøpe noen hageredskaper i god kvalitet siden det er en av hennes hobbier. Men jeg har jo ikke peiling. Så er det noen som kan anbefale meg noe jeg kan kjøpe? Jeg har anledning til å stikke innom plantasjen, felleskjøpet og clas ohlson, men tror ikke jeg rekker å bestille på nett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gavekort, gjerne en hjemmelaget "Vi skal på hageutstyr-shopping"-variant? Hvis dette er en hobby hun har vil jeg anta at hun allerede har en del utstyr og antagelig også har en del preferanser på hva hun foretrekker og hva hun trenger.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Zinatara skrev:

Min mor skal feires og jeg tenkte på å kjøpe noen hageredskaper i god kvalitet siden det er en av hennes hobbier. Men jeg har jo ikke peiling. Så er det noen som kan anbefale meg noe jeg kan kjøpe? Jeg har anledning til å stikke innom plantasjen, felleskjøpet og clas ohlson, men tror ikke jeg rekker å bestille på nett.

Få greie på hva hun ønsker seg :) 

Anonymkode: 40679...4b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lang tid har du på deg? I Gros Hage har både lekkert og funksjonelt hageredskap, og sender på 2-3 dager. Bare en enkel ting som en kultivator der tennene danner en trekant og ikke en rett linje ... Prøv å finne det på Plantasjen. Kneputer med kjempegod demping, og som både puster brukbart, sitter godt og er komfortable å ha på. (Disse to tingene har jeg kjøpt selv, og er kjempefornøyd med.) 

Har hun formklippet buksbom? Hva med en buksbomsaks med lærhåndtak? Finnes i flere størrelser og farger (hva med rosa?). En sekatør som matcher kneputene? 

I tillegg er det masse ting og tang til hagestell og hagekos, litt dilldall, men mest både pent og nyttig. :) 

Anonymkode: c8472...d32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...