Gå til innhold

Rakk ikke vielsen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva hadde du sagt om en av foreldrene dine ikke rakk vielsen? Det er ikke snakk om lang reisevei, men ekstremt dårlig planlegging. 

Anonymkode: 923cb...5e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde ikke laget en scene der og da men uttykt min skuffelse i etterkant.

Visse ting kommer man ikke for sent til. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville vært flau på forelderens vegne. Dette er jo verst for hen. Tabbe deluxe. 

Anonymkode: 42929...a67

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Antoinette skrev:

Hadde ikke laget en scene der og da men uttykt min skuffelse i etterkant.

Visse ting kommer man ikke for sent til. 

 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ville vært flau på forelderens vegne. Dette er jo verst for hen. Tabbe deluxe. 

Anonymkode: 42929...a67

Enig, visse ting sørger man bare for å rekke. Å visse ting er så viktige å følge "barna" sine på at man for enhver pris ikke uteblir. 

I tilfellet det her er snakk om, så rakk ikke den ene foreldren vielsen og reiste direkte til selskapslokalet. 

Anonymkode: 923cb...5e4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Springfjær

Hadde ikke gjort noe med det der og da. Men jeg hadde nok vist min skuffelse i etterkant, spesielt siden det kun er min mor som evt skulle vært der og det hadde vært utrolig trist om hun ikke planla bra nok til å rekke en sånn dag. Men kjenner henne heldigvis såppas godt at jeg veit at hun antagelig ville vært i kirka før presten sjøl bare for å være sikker 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det var på grunn av dårlig planlegging/prioritering ville jeg blitt veldig skuffet og lei meg. 

Anonymkode: a8bf4...313

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest making.a.mess
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva hadde du sagt om en av foreldrene dine ikke rakk vielsen? Det er ikke snakk om lang reisevei, men ekstremt dårlig planlegging. 

Anonymkode: 923cb...5e4

Det har faktisk skjedd meg... men det var jeg som kom for sent og ikke evnet å planlegge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om det var på grunn av dårlig planlegging/prioritering ville jeg blitt veldig skuffet og lei meg. 

Anonymkode: a8bf4...313

Brudeparet ble veldig skuffet, noe jeg skjønner godt. I min verden er det utilgivelig å ikke rekke barns vielse.

6 timer siden, making.a.mess skrev:

Det har faktisk skjedd meg... men det var jeg som kom for sent og ikke evnet å planlegge

Du er forelder til en barn der du ikke rakk vielsen? Hvordan føltes det? Synes du det var greit, følte du deg dum eller brydde du deg rett og slett ikke? 

Anonymkode: 923cb...5e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest making.a.mess
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Brudeparet ble veldig skuffet, noe jeg skjønner godt. I min verden er det utilgivelig å ikke rekke barns vielse.

Du er forelder til en barn der du ikke rakk vielsen? Hvordan føltes det? Synes du det var greit, følte du deg dum eller brydde du deg rett og slett ikke? 

Anonymkode: 923cb...5e4

Nei. Det var min mors andre ekteskap. Og jo jeg brydde meg men jeg var overarbeidet og like før jeg møtte den berømmelige veggen. Derfor var planleggingen dårlig. Burde tatt mer  tid til å undersøke parkeringsmulighetene bedre. Så var veien stengt pga veiarbeid. Veinettet i byen er ikke kjent for meg. Dette var før kart på mobilen. Hadde et papirkart som ikke var lett å bruke mens jeg kjørte. Parkering fant jeg heller ikke.  Burde satt av bedre tid, burde ha undersøkt parkering. At jeg rotet meg litt bort pga omkjøringen kunne jeg derimot ikke for, men hadde sikkert tatt bedre avgjørelser om jeg ikke følte så på tidspresset. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke brydd meg

Anonymkode: 90a15...39e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde blitt skuffet, men det hadde jo vært de som gikk glipp av noe. For jeg hadde jo blitt gift uansett, så lenge brudgommen ikke fikk kalde føtter vel og merke. Og selv om det er hyggelig om familie og venner vil dele dagen sammen med oss, så ville bryllupet skjedd med eller uten dem. Så håper jeg ikke hadde latt det gi en demper på dagen vår.

Det høres ikke ut som foreldrene til TS hadde tenkt å droppe kirken. Det var dårlig planlegging som ødela. Og selv om det likevel er skuffende, så er det ikke som de kunne liste seg inn i kirken uten å skape forstyrrelser. Og det hadde vel vært enda større krise om alle gjestene i kirken hadde snudd seg mot dørene og dem, istedenfor dere når dere skulle avgi løftene. De måtte føle seg så dumme når de møtte alle på lokalet når dere alle kom fra kirken, siden det helt sikkert var lagt merke til. Men de ville fortsatt feire dere, så håper det ikke ødela dagen deres, selv om det var ett skår i gleden.

Endret av FluffyJuggernaut
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde ikke brydd meg

Anonymkode: 90a15...39e

Hadde heller ikke brydd meg. Regner med at dette ikke var noe de selv ønsket, ting skjer og noen ganger går det galt. Hvorfor lage mye styr ut av noe som har skjedd og man ikke får gjort noe med? Gjort er gjort, legg det bak deg og gå videre uten nag. 

Endret av Dævendøtte
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hadde jeg sagt som sant ville vært at jeg ble veldig skuffet og ganske lei meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var ikke mitt bryllup, men alle så jo hvem som manglet under vielsen, og det ble en snakkis. Når man da fikk vite grunnen, ble ikke folk noe mindre sjokkert.

Enkelte ting bare sørger man for å rekke. Å viktige dager vil man ihvertfall ikke skuffe barna sine. 

Anonymkode: 923cb...5e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke brydd meg, gifter meg ikke for foreldrene mine sin skyld

Om folk synes det er en big deal sier det noe om hvor smålige og enkle de er, så det hadde jeg heller ikke brydd meg om

Anonymkode: 5f9b9...3de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det var ikke mitt bryllup, men alle så jo hvem som manglet under vielsen, og det ble en snakkis. Når man da fikk vite grunnen, ble ikke folk noe mindre sjokkert.

Enkelte ting bare sørger man for å rekke. Å viktige dager vil man ihvertfall ikke skuffe barna sine. 

Anonymkode: 923cb...5e4

Hva var grunnen til at de kom for sent? Og de kom ikke midt i heller?

Anonymkode: 1ed69...b31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde ikke brydd meg, gifter meg ikke for foreldrene mine sin skyld

Om folk synes det er en big deal sier det noe om hvor smålige og enkle de er, så det hadde jeg heller ikke brydd meg om

Anonymkode: 5f9b9...3de

Er man virkelig smålige og enkle om man ønsker å dele et så stort øyeblikk med foreldrene sine? 

Foreldre pleier tross alt å være noen av de nærmeste man har i livet. 

Anonymkode: 77e97...fad

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

.

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva var grunnen til at de kom for sent? Og de kom ikke midt i heller?

Anonymkode: 1ed69...b31

Grunnen var veldig dårlig planlegging, som at ting ble lagt til selve bryllupsdagen - som kunne vært gjort dager i forkant. Foreldren kom ikke under vielsen i det hele tatt, men ble ringt etter og vielsen ble noe utsatt pga dette. Vielsen startet da det ble klart at foreldren ikke rakk å bli ferdig og komme til vielsen.

Anonymkode: 923cb...5e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

.

Grunnen var veldig dårlig planlegging, som at ting ble lagt til selve bryllupsdagen - som kunne vært gjort dager i forkant. Foreldren kom ikke under vielsen i det hele tatt, men ble ringt etter og vielsen ble noe utsatt pga dette. Vielsen startet da det ble klart at foreldren ikke rakk å bli ferdig og komme til vielsen.

Anonymkode: 923cb...5e4

Trist for begge parter da. Men må ha vært ydmykende og, for både brudepar og foreldre.

Anonymkode: 1ed69...b31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde ikke brydd meg, gifter meg ikke for foreldrene mine sin skyld

Om folk synes det er en big deal sier det noe om hvor smålige og enkle de er, så det hadde jeg heller ikke brydd meg om

Anonymkode: 5f9b9...3de

Nå har jo ofte foreldre en rolle under vielser også da. Er heller ikke greit å utsette et fra før stresset brudepar for ytterligere stress med å omrokkere oppgaver sekunder før. 

Anonymkode: 923cb...5e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...