Gå til innhold

Mageproblemer i 3 uker.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. 

Jeg HAr nå gått på somac i 7 dager.

jeg har hatt problemer med å spise. Når jeg spiser så får jeg vondt i magen og blir kvalm. Sånn har det nå vært i 3 uker. 

Jeg prøver og få i meg mat. Og somac har hjulpet ag jeg ikke får vondt i magen oh blir kvalm etter mat. Men jeg får veldig vondt på morningen. Med en super kvalme i tillegg. 

Nå i dag og i går har jeg slitt enda mer med å få i meg mat. Og magen går fra og være litt løs. Til å så bli forstoppet. Og ja om hverandre. Hadde to dager denne uka med forstoppelse og nå er den mer løs.  

Nå i dag og i går har jeg vært svimmel i tillegg fordi jeg ikke får i meg nok mat  noen tips til å ikke bli svimmel ? 

Drikker mye vann og prøver og spise så mye som mulig 

Er det noen der ute som aner hva det kan være. Som har hatt lignende problem før ? 

Jeg sitter og venter på svar på prøver. Så jeg har vært hos legen. Men tenkte og høre om det var noen her med erfaringer med dette 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

ER DET SPRUTBÆSJ??? 

Anonymkode: d4b52...c41

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

ER DET SPRUTBÆSJ??? 

Nei. Det er det ikke. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Kattejenta skrev:

Nei. Det er det ikke. 

Okei, da kan jeg dessverre ikke hjelpe til. 

AnonymBruker
Skrevet
22 timer siden, Kattejenta skrev:

Hei. 

Jeg HAr nå gått på somac i 7 dager.

jeg har hatt problemer med å spise. Når jeg spiser så får jeg vondt i magen og blir kvalm. Sånn har det nå vært i 3 uker. 

Jeg prøver og få i meg mat. Og somac har hjulpet ag jeg ikke får vondt i magen oh blir kvalm etter mat. Men jeg får veldig vondt på morningen. Med en super kvalme i tillegg. 

Nå i dag og i går har jeg slitt enda mer med å få i meg mat. Og magen går fra og være litt løs. Til å så bli forstoppet. Og ja om hverandre. Hadde to dager denne uka med forstoppelse og nå er den mer løs.  

Nå i dag og i går har jeg vært svimmel i tillegg fordi jeg ikke får i meg nok mat  noen tips til å ikke bli svimmel ? 

Drikker mye vann og prøver og spise så mye som mulig 

Er det noen der ute som aner hva det kan være. Som har hatt lignende problem før ? 

Jeg sitter og venter på svar på prøver. Så jeg har vært hos legen. Men tenkte og høre om det var noen her med erfaringer med dette 

Når begynte det? Er det grøtete avf? Normal? Får du akutt vondt og må gå på do? Går det over etter du har vært på do?

Anonymkode: c6d00...a9d

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når begynte det? Er det grøtete avf? Normal? Får du akutt vondt og må gå på do? Går det over etter du har vært på do?

Anonymkode: c6d00...a9d

Tre uker siden. AVf er sånn ca normal. 

Ja får vondt i magen. I starten var det meste luft. Mens nå får jeg vondt i magen og bare må på do. Og er på en måte løs. 

Litt av og på med løs og hard egentlig.  

Ja på morningen går det over. Til jeg får i meg mat igjen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...