Gå til innhold

Hvor mange ganger har du vært forelsket?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er forelsket for 4. gang. Forskjellen på forelsket og betatt for meg er at når jeg er forelsket så bruker jeg lengre tid på å komme over personen, jeg tenker på vedkommende absolutt hele tiden og føler et savn. Når jeg har vært betatt har det vært mer kortvarig og jeg har bare hatt en spennende følelse for personen.

Men skikkelig forelsket har jeg vært 4 ganger, og er i min fjerde nå. Jeg lurer bare på når eg er lykkelig forelsket. Folk er jo så positive og sier "en dag treffer du den du han", men jeg er faktisk vitne til flere som forblir alene. Noen fordi de trives alene, andre fordi de ikke finner den rette. 

Jeg finner de rette, men det passer  da faen meg aldri!! i tillegg er jeg for redd for å bli såret. Og det å gjøre seg sårbar og innlede noen ting som helst med en fyr jeg LIKER er som stengt i meg. Jeg skygger heller banen. 

Noen som har solskinn (sanne) eller realitetshistorier å komme med?

Anonymkode: 0af18...20c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært forelsket bare én gang, og det gikk til helvete for å si det sånn.. jeg venter fremdeles på "den rette". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alder? Jeg er snart 27

Anonymkode: 0af18...20c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært forelsket 2 ganger. Er ikke sammen med noen av de nå. Men har vært betatt oftere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...