Gjest 3kant Skrevet 28. februar 2005 #1 Skrevet 28. februar 2005 hva er best av 3kant jenter??? to jenter en mann...2menn ei jente hva syns gutta...om der er 2 menn og ei jente, liker gutta da ha sex kun med jenta el også med hverandre :-)
Gjest David Skrevet 28. februar 2005 #2 Skrevet 28. februar 2005 hva er best av 3kant jenter??? to jenter en mann...2menn ei jente hva syns gutta...om der er 2 menn og ei jente, liker gutta da ha sex kun med jenta el også med hverandre :-) De fleste trekanter der det er 2 menn og en jente, så er begge mennene heterofile og "gjør ting" kun med jenta.
Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2005 #3 Skrevet 3. mars 2005 De fleste trekanter der det er 2 menn og en jente, så er begge mennene heterofile og "gjør ting" kun med jenta. det var godt å høre :-)
Gjest Mann2 Skrevet 3. mars 2005 #5 Skrevet 3. mars 2005 Trekant er best med meg og to jenter Og jentene skal gjøre ting med hverandre de også
Gjest *Fiona* Skrevet 3. mars 2005 #6 Skrevet 3. mars 2005 Diskuterer du med deg selv, "gjest"?? Aldri hatt det, men det måtte vært med to gutter og meg da. Det kunne vært fiffig. Hadde det vært en jente der hadde vi vel endt opp med å ditche fyren og heller lekt med hverandre og da kunne han latt være å være der.
Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2005 #7 Skrevet 3. mars 2005 Det må bli meg, fiona og Beyoncee Knowles
Gjest *Fiona* Skrevet 3. mars 2005 #8 Skrevet 3. mars 2005 Å herregud, der valgte du en av favorittdamene mine - hun ruler... talent til tusen, og litt former, ikke sånn der plankebit uten appeal. Herlig ;-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå