Gå til innhold

Noe galt med meg..

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå er det 2år siden min far fikk bort. Og jeg hater meg selv for rollen min i det. Han døde av lungekreft bare 4mnd etter han fikk beskjeden. Jeg har aldri bidratt aktivt til å få han til å slutte. Heller ikke tatt han med til legen da han klaget på brystsmerter. Hva slags datter er jeg? Den verste som finnes. Før han døde fikk jeg filmet han i små snutt og tatt få bilder. Men hittil hver gang jeg vil åpne den folderen med bilder of video på pc så klarer jeg ikke. Jeg savner han inderlig og vil hlre stemmen hans. Men er redd jeg ikke klarer å komme ut av depresjonen om jeg åpner den døren. Jrg har levd et normalt liv siden den dagen for barnas skyld.men inni meg er jeg død. Alle smil og latter er falskt. 

Men at jeg ikke klarer å åpne den filmen og høre stemmen hans. Selv om jeg vil så mye. Hva er det med meg? Vil jeg noen ganger klare dette?

Anonymkode: b987b...b3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nå er det 2år siden min far fikk bort. Og jeg hater meg selv for rollen min i det. Han døde av lungekreft bare 4mnd etter han fikk beskjeden. Jeg har aldri bidratt aktivt til å få han til å slutte. Heller ikke tatt han med til legen da han klaget på brystsmerter. Hva slags datter er jeg? Den verste som finnes. Før han døde fikk jeg filmet han i små snutt og tatt få bilder. Men hittil hver gang jeg vil åpne den folderen med bilder of video på pc så klarer jeg ikke. Jeg savner han inderlig og vil hlre stemmen hans. Men er redd jeg ikke klarer å komme ut av depresjonen om jeg åpner den døren. Jrg har levd et normalt liv siden den dagen for barnas skyld.men inni meg er jeg død. Alle smil og latter er falskt. 

Men at jeg ikke klarer å åpne den filmen og høre stemmen hans. Selv om jeg vil så mye. Hva er det med meg? Vil jeg noen ganger klare dette?

Anonymkode: b987b...b3b

Du må ikke klandre deg selv. Du har gjort så godt du har kunnet! Kanskje det hadde vært godt for deg å kunne snakke ut med en fagperson om dette om du ikke har gjort det? Bestill deg time hos fastlegen din, så kan sikkert han/hun henvise deg videre hvis det er behov. Det er sikkert godt for deg å bare sette ord på det du tenker på. Å bli sittende fast i en sorg er så vondt, at du må få hjelp slik at du kan legge vekk den dårlige samvittigheten og etterhvert komme deg videre. Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du med at du aldri har bidratt aktivt for å få han til å slutte? Er det røyking det er snakk om?

Anonymkode: a4e02...18f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dra til fastlegen og få henvisning til psykolog eller oppsøk privat hvis du har penger til det.

Anonymkode: c1833...4a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...