Gå til innhold

Prøvd random video chat?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har du prøvd random videochat?

Din erfaring? 

 

Anonymkode: d662e...e99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

...Som Chatroulette og BlogTV?

Ja, veldig mye da jeg var litt yngre. Det er veldig mange ekle runkemenn der inne, så det blir mye skipping :P Har aldri fått meg venner der inne, men har likevel hatt mye moro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, chattroulette, omegle osv.

Hvordan gikk samtalene der? 

 

Anonymkode: d662e...e99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.5.2018 den 1.48, AnonymBruker skrev:

Ja, chattroulette, omegle osv.

Hvordan gikk samtalene der? 

 

Anonymkode: d662e...e99

Husker ikke helt, men det startet som regel med introdusering. Alder, hvor er du fra osv... Prøvde å finne noe jeg hadde tilfelles med de jeg syntes virket interessant, så snakker vi om det. Jeg var mest på utkikk etter kjekke gutter :P Hehe

Tror jeg var mellom 16 og 22 da jeg holdt på med Chatroulette og BlogTV (jeg er 26 nå). Har aldri funnet noen i Norge der inne, bare amerikanere og briter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...
På 26.5.2018 den 1.35, Tibbie skrev:

...Som Chatroulette og BlogTV?

Ja, veldig mye da jeg var litt yngre. Det er veldig mange ekle runkemenn der inne, så det blir mye skipping :P Har aldri fått meg venner der inne, men har likevel hatt mye moro.

hm.. var det slik at de satt der å runket for deg ? eller var det bare flashing ?  sitter menn virkelig der å runker til de kommer liksom ? har du virkelig opplevd det ??

Anonymkode: 1d85d...06a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

hm.. var det slik at de satt der å runket for deg ? eller var det bare flashing ?  sitter menn virkelig der å runker til de kommer liksom ? har du virkelig opplevd det ??

Anonymkode: 1d85d...06a

På Chatroulette får man opp en ny person hver gang man bytter, og når man får den personen, sitter han med kuken i hånda. Du får ikke se noe ansikt, kamera er kun stilt inn på kuken.

Jeg har aldri sittet lenge nok for å se om de kommer 😄 Bytter med èn gang de mannfolka dukker opp.

Dette er ganske vanlig. Det ville vært mer uvanlig å ikke oppleve det. Tar du i bruk disse kanalene, så blir du ganske vant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...