AnonymBruker Skrevet 25. mai 2018 #1 Skrevet 25. mai 2018 Hei! Jeg lurer på om det er noen her som har operert tunge øyelokk, og om noen vet om man kan bli henvist av fastlegen sin for dette? Jeg føler selv at jeg har veldig tunge øyelokk, har mye overflødig hud over øyelokkene, og ned på siden av øynene. Sliter med kronisk migrene og stresshodepine, myser veldig mye når jeg er ute(må bruke solbriller). Denne mysingen fører til rynker både i panna og rundt øynene, og jeg føler jeg ser GAMMEL ut! Hadde kanskje håpet at en operasjon kan hjelpe på hodepinen/migrenen, og en bonus ville være å føle seg litt bedre utseendemessig. Er 42 år, og ser at dette med tunge øyelokk ligger til familien. Er det eventuelt noen som vet hva en slik operasjon koster? Anonymkode: 4ca62...ebe
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2018 #2 Skrevet 25. mai 2018 Tror det går privat, at du selv må oppsøke det på klinikk. Anonymkode: e77ff...5a6 1
Mis(s)Understood Skrevet 26. mai 2018 #3 Skrevet 26. mai 2018 (endret) Det dekkes av det offentlige når det er ille nok for synet ditt eller gir plager med f.eks. hodepine. Snakk med fastlegen først Om det er venteliste (og det er det ofte) og du ikke orker ventetiden, så kan du undersøke litt på det private markedet. Prisen på en operasjon av øvre øyelokk er fra 7-8 tusen og opp til rundt 15 tusen. Argus har prisen på 7-8 tusen. Endret 26. mai 2018 av Mis(s)Understood
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2018 #4 Skrevet 26. mai 2018 Panneløft med kikkhullskirurgi og kanskje i tillegg fjerne overflødig hud er beste vei. Gå til en bra klinikk for konsultasjon. Da vet du hva som gir best resultat. Det er gjerne lavtsittende bryn som er synderen i de fleste tilfeller. Anonymkode: a8935...7b6
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2018 #5 Skrevet 26. mai 2018 Jeg har gjort det. Fikk henvisning av fastlegen. Anonymkode: 5eb0a...864 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2018 #6 Skrevet 26. mai 2018 Søstra mi og pappa fikk dekt det gjennom det offentlige. Det hjalp på søstra, men pappa er omtrent tilbake på start nå 2 år etter.. Anonymkode: c4cb6...4fe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå