Gjest Moonshadow Skrevet 27. februar 2005 #1 Skrevet 27. februar 2005 Etter å lest litt om dette og andre yrker i samme sjanger, har jeg kommet fram til at jeg vil ha dette som mål når jeg starter på skole til høsten. Hadde vært kjempe fint om noen som har jobbet med dette kunne delt sine erfaringer med meg. Grunnen til at jeg føler dette som riktig yrke for meg er at jeg selv har vært ett så kalt "problembarn" i hele oppveksten. Jeg har hatt mye å slite med og føler nå at jeg bare ble sendt videre og videre til ingen lengere hadde noe ansvar for meg. Jeg skulle ønske noen hadde brydd seg nopk da jeg voks opp, til å ta tak i det som skjedde og prøve å finne en grunn. Jeg føler jeg kan ha en del å komme med i dette yrket, har masse erfaring fra den andre siden av systemet og jeg ønsker virkelig å kunne bruke mine erfaringer til å hjelpe andre... Om noen har noen synspunkter så takker jeg for det.
Gjest Seleena Skrevet 27. februar 2005 #2 Skrevet 27. februar 2005 Skriv ein pm til liv. Ho er ferdig no til våren
Devana Skrevet 27. februar 2005 #4 Skrevet 27. februar 2005 Du sa du var et så kalt "problembarn" før. Nå kan jo det defineres på mange måter, men noen problembarn (uansett om man er det eller ikke) får problemer med politiet. Husk at når du skal søke utdanning som barnevernspedagog så må du vise politiattest. Jeg har tittet rundt på forskjellige utdanninger selv nå, men er fremdeles usikker jeg da, så venter et år til, men barnevernspedagog høres kjempefint ut. Det vil jo være fint om du kan hjelpe andre og bruke dine egne erfaringer Lykke til!
Gjest Moonshadow Skrevet 27. februar 2005 #5 Skrevet 27. februar 2005 Jeg har vært "heldig" og sluppet unna politet. Heldig np kanskje, men den gangen skulle jeg kanskje ønske de grep inn.
liv Skrevet 27. februar 2005 #6 Skrevet 27. februar 2005 ang vandelsattest for barnevern så er det eneste som står på den overgrep mot barn da..
Gjest Moonshadow Skrevet 27. februar 2005 #7 Skrevet 27. februar 2005 ang vandelsattest for barnevern så er det eneste som står på den overgrep mot barn da.. Der har jeg i allefall ingen ting å frykte..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå