Gå til innhold

Bruker dere deo i naværn

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det lukter jo ekkelt når man stikker fingern inn og lukter, så tar litt deo der hver mårra, men gjør dere også det

Anonymkode: 7358b...fa9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Men passer på å vaske navlen forsiktig hver gang jeg dusjer. Mange glemmer å vaske  navlen, og da kan det bli stygg lukt derfra. Noen  får  også sopp i navlen.

Anonymkode: 177db...907

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Som i "bruker dere i NAV deo?" :klo::klo::klo:

Anonymkode: 9fd75...9cb

• Liker 5
Skrevet

Nei, aldri tenkt over faktisk. Måtte stikke fingeren i den for å lukte nå, men luktet ingenting 😅

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke hulenavle så stinker ikke... kanskje du skal prøve å vaske litt? Spyle med dusjen, putte inn litt såpe og røre rundt i ny og ne..?

Anonymkode: b5a5b...24b

AnonymBruker
Skrevet

Vask deg istedet du 

Anonymkode: 2318a...1e2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri tenkt på å vaske navlen, og det lukter aldri. Kommer vel vann og såpe inn av seg selv når jeg dusjer. Hvis du må ha deo i navlen, så svetter su kanskje mye? Ofte blir svettelukt stygg etter som hvilken mat vi spiser. Tenkt noe på det? 

Anonymkode: 49a34...5cb

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var helt sikkert på at du mente underlivet.. 

Anonymkode: e627b...b66

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Man må vaske i navler hver gang man dusjer. Hvis det stinker spy, bør du legge deg på ryggen og dryppe klorheksidin i navlen og gni litt forsiktig med en bomullspinne. 

Anonymkode: 4547a...b25

Skrevet

Jeg har aldri hatt noen vond lukt fra navelen?? :dry: Kanskje du burde vaske bedre?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har veldig dyp navel og vasker derfor med q-tips etter hver dusj. Trenger ikke deo inni der, men passer på at det ikke blir liggende fukt. 

Anonymkode: 52b05...678

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker ikke deodorant på nav, siden jeg ikke har behov for økonomisk hjelp

Anonymkode: 6d3b1...216

Skrevet

Navler ser veldig forskjellige ut og hos noen samler det seg ting og lukter sånn som det kan gjøre i navler.
Bruk en Q-tips med en kvart dråpe såpe på, etterfulgt av Q-tips med bare vann på og så en som er helt tørr
for å tørke til siste. Vask forsiktig hver gang en dusjer eller ved behov. Deodorant er ikke nødvendig.
Anbefaler å bruke vifte eller hårtørker der, så det holder seg tørt og rent. Her har vi seks fine navler
som hver og en er noen nydelige kunstverk i seg selv. Jeg skal få malt et bilde til å ha over sofan i stua:
"Navler i solnedgang"... :)  
navel1.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...