AnonymBruker Skrevet 24. mai 2018 #1 Skrevet 24. mai 2018 Jeg har plutselig fått helt ekstremt mye energi, jeg holder på å styrer med fysisk tunge ting hver dag (opppussning osv) og trener tungt i tilleg hver dag 1-3 timer og holder alle avtaler jeg har hele tiden, setter meg aldri ned for tiden, men blir samtidig aldri sliten, jeg syntes det er kjipt når dagen er over fordi jeg fortsatt har masse energi og kunne godt fått unna mye mer! Og jeg syntes plutselig det er gøy og styre og ordne! Jeg har aldri følt det sånn før, har alltid hatt mangel på energi, eller ihvertfall følt det, har blitt så sliten av bare litt tunge oppgaver at jeg har begynt å grine og "gi opp". Nå fyker jeg rundt som en duracell kanin og går aldri tom for energi. Jeg syntes det er helt snålt, men kjempe deilig! Men hva i all verden kan det komme av ? At jeg plutselig har fått så mye power ? Er jo nesten ikke menneskelig spør du meg. Anonymkode: 1cbc1...d52 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2018 #2 Skrevet 24. mai 2018 Været? Bor du sørpå, er det vidunderlig vær nå. Sollys og varme gir energi i trøtte, norske kropper. Merker det selv veldig godt. Ting jeg har utsatt i lang tid får jeg gjort unna i en fei. Anonymkode: b7ec4...c68
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2018 #3 Skrevet 25. mai 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har plutselig fått helt ekstremt mye energi, jeg holder på å styrer med fysisk tunge ting hver dag (opppussning osv) og trener tungt i tilleg hver dag 1-3 timer og holder alle avtaler jeg har hele tiden, setter meg aldri ned for tiden, men blir samtidig aldri sliten, jeg syntes det er kjipt når dagen er over fordi jeg fortsatt har masse energi og kunne godt fått unna mye mer! Og jeg syntes plutselig det er gøy og styre og ordne! Jeg har aldri følt det sånn før, har alltid hatt mangel på energi, eller ihvertfall følt det, har blitt så sliten av bare litt tunge oppgaver at jeg har begynt å grine og "gi opp". Nå fyker jeg rundt som en duracell kanin og går aldri tom for energi. Jeg syntes det er helt snålt, men kjempe deilig! Men hva i all verden kan det komme av ? At jeg plutselig har fått så mye power ? Er jo nesten ikke menneskelig spør du meg. Anonymkode: 1cbc1...d52 Man skal jo ikke sykeliggjøre alt, men du kan jo lese om hypomani, og ha det litt i bakhodet. Om du mister søvnbehovet ditt oppe i dette, for eksempel, eller de rundt deg begynner å påpeke at de synes du er veldig annerledes enn du pleier å være, ville jeg tatt en prat med legen min. Foreløpig ville jeg nok bare nytt det og gledet meg over dagene. Anonymkode: f15be...526 4
Gjest chisandra Skrevet 25. mai 2018 #4 Skrevet 25. mai 2018 Ts, send gjerne over litt hit hvis du føler det blir for mye av det gode
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2018 #5 Skrevet 25. mai 2018 Kanskje det er fordi det er så fint vær og det gir deg ekstra energi. Ellers høres du litt manisk ut, men det er vel tvilsomt hvis du ikke har denne diagnosen. Pass på så du ikke plutselig møter veggen og blir utbrent eller skadet av all den tunge treningen Anonymkode: e78c4...ee5
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2018 #6 Skrevet 25. mai 2018 Kan være mani også. Anonymkode: 4b0df...4e6 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2018 #7 Skrevet 25. mai 2018 Det fine været gir sollys som gir deg påfyll av D vitamin 😊 Anonymkode: 4fced...3b3 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå