Gå til innhold

Penis eller Dildo ?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dildo gir mer nytelse og friksjon, og jeg har en som i tillegg til å være dildo også vibrerer, og kan pumpes opp i foretrukket størrelse både før og under "akten". Sjeldent jeg har fått så kraftige orgasmer som med den! Men en ekte penis sitter jo på et levende menneske man oftest har følelser for og den helhetsopplevelsen med nærhet og full body kroppskontakt med en man er forelsket i kan aldri erstattes av en dildo. 

Vil bare legge til at sexleketøy salget og produksjonen er ikke fordi fler kvinner er single, for det er helt vanlig å inkludere sexleketøy i parforhold også, men det kommer av at kvinnens seksualitet ikke er like undertrykt som før når kvinner bare var treller og slaver og koner for menns nytelse. Den seksuelle revolusjonen har ført til at det er mer akseptert at kvinner også skal få nyte sexen :) Heldigvis får vi si! 

Anonymkode: 609fe...54f

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Penis, gir bedre følelse.

Anonymkode: b598a...f83

• Liker 2
Gjest Anonym Bruker
Skrevet (endret)
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dildo gir mer nytelse og friksjon, og jeg har en som i tillegg til å være dildo også vibrerer, og kan pumpes opp i foretrukket størrelse både før og under "akten". Sjeldent jeg har fått så kraftige orgasmer som med den! Men en ekte penis sitter jo på et levende menneske man oftest har følelser for og den helhetsopplevelsen med nærhet og full body kroppskontakt med en man er forelsket i kan aldri erstattes av en dildo. 

Vil bare legge til at sexleketøy salget og produksjonen er ikke fordi fler kvinner er single, for det er helt vanlig å inkludere sexleketøy i parforhold også, men det kommer av at kvinnens seksualitet ikke er like undertrykt som før når kvinner bare var treller og slaver og koner for menns nytelse. Den seksuelle revolusjonen har ført til at det er mer akseptert at kvinner også skal få nyte sexen :) Heldigvis får vi si! 

Anonymkode: 609fe...54f

Dildo gjir mer nytelse og friksjon og tillegg vibrerer den og kan pumpes opp o.s.v.   Ingen tvil om at markedet for  sexhjelpemiddel tilsikta  for   kvinner som gjir god orgasmeeffekt  har eksplodert de senere årene, ( dette i  motsetning til sexhjelpemidler for menn) .   Gledeleg  å høre fra kvinner som hevder de nyter stor  glede av desse kunstige sexhjelpemidlene,og kanskje gjir det igjen  inspirasjon til å nyte  ekte varer.    At mange kvinner  nå tilsynelatende foretekker kunstige sexhjelpemiddel til fordel for " ekte vare"  synes eg er nokså betenkeleg.    Kanskje da  ikkje så rart mange norske menn derfor  velger å kjøpe sexdukker på  nett, og drar til utlandet og finne seg make..   

Den  sexuelle revolusjonen er nok m.a. eit resultat av større forståelse ,og folkeopplysning omkring sexualitet i skolen m.v.    Største bidragsyter til sexrevolusjonen har nok da P- pillen bidrat til      Den har m.a. ført til at det er mer akseptert at kvinner "også kan  få nyte sexen"   og  ingen tvil om  at kvinner etterhvert  har måttet innfinne seg i å  ta  større ansvar for egen sexualitet.   For noen 10 år tilbake  opplevde de fleste  menn det nærmest som en gavpakke , og eit  luksusproblem dersom  kvinnfolka tok initiativet til sexen, og ærkjente at hun  hadde en såkalt clitoris som måtte stimulerer før å få orgasme.  Hvordan i alle dager skal menn kunne identifisere seg med kvinnekroppen, når kvinnenene ikkje maktet det selve. ?                            

Endret av Anonym Bruker
Gjest HarryDotter
Skrevet
20 timer siden, SlemUlv skrev:

Man hevder så mye.. jeg kjenner LETT forskjell på dildo og penis.

Resten har jeg vanskelig for å tro på. 

Samme for oss menn og silikonvaginaer. De er gode, men ikke i nærheten av en ekte varm, våt og pulserende vagina. No way.

Skrevet (endret)

Har prøvd en del dildoer men alle har føltes for store og for harde ut... mao ikke særlig behagelig. Foretrekker ekte... dessuten tenner jeg jo ikke på dildoen, men gjør det på en penis

Endret av Occulta
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
På 25.5.2018 den 18.20, Anonym Bruker skrev:

Dildo gjir mer nytelse og friksjon og tillegg vibrerer den og kan pumpes opp o.s.v.   Ingen tvil om at markedet for  sexhjelpemiddel tilsikta  for   kvinner som gjir god orgasmeeffekt  har eksplodert de senere årene, ( dette i  motsetning til sexhjelpemidler for menn) .   Gledeleg  å høre fra kvinner som hevder de nyter stor  glede av desse kunstige sexhjelpemidlene,og kanskje gjir det igjen  inspirasjon til å nyte  ekte varer.    At mange kvinner  nå tilsynelatende foretekker kunstige sexhjelpemiddel til fordel for " ekte vare"  synes eg er nokså betenkeleg.    Kanskje da  ikkje så rart mange norske menn derfor  velger å kjøpe sexdukker på  nett, og drar til utlandet og finne seg make..   

Den  sexuelle revolusjonen er nok m.a. eit resultat av større forståelse ,og folkeopplysning omkring sexualitet i skolen m.v.    Største bidragsyter til sexrevolusjonen har nok da P- pillen bidrat til      Den har m.a. ført til at det er mer akseptert at kvinner "også kan  få nyte sexen"   og  ingen tvil om  at kvinner etterhvert  har måttet innfinne seg i å  ta  større ansvar for egen sexualitet.   For noen 10 år tilbake  opplevde de fleste  menn det nærmest som en gavpakke , og eit  luksusproblem dersom  kvinnfolka tok initiativet til sexen, og ærkjente at hun  hadde en såkalt clitoris som måtte stimulerer før å få orgasme.  Hvordan i alle dager skal menn kunne identifisere seg med kvinnekroppen, når kvinnenene ikkje maktet det selve. ?                            

Mye heller kunstige hjelpemidler enn tilfeldig sex og Ons med påfølgende sykdommer som det kan medføre...

Anonymkode: 71f94...034

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 24.5.2018 den 20.35, Anonym Bruker skrev:

Nå hevdes det at salget av sexhjelpemiddel for kvinner har økt nokså  jevnt og de senere årene,og det finnes vel  en Dildo i mange nattbordsskuffer rundt om i landet, og kanskje har det samanheng med at mange kvinner  velger idag å leve som single.   Nå har nok  de fleste  kvinner likevel  rikeleg  tilgang på "ekte var "  uavhengi av om de har tilgang på en Dildo.      Undres  imidlertid på om denne "plastdingsen" gjir tilsvarende nytelse /friksjon   som  "ekte vare " .   Penis eller Dildo ?    

JA til naturtro dildo.Kjøpte denne: https://www.crazylove.no/DILDO/Stor-Dildo/sweet-love

Veldig fornøyd.

Anonymkode: f883a...d22

AnonymBruker
Skrevet

Med eksen min var der orgasme v hvert ligg- og jeg så overhode ikke behovet for dildo..

min nåværende kjæreste kjøpte dildo til meg .. en 20-talls varianter.. og de trengst..han er ikke særlig utstyrt - og har ikke noe forspill før han durer i vei..

savner ekte sex...

Anonymkode: eaa49...224

Gjest Anonym Bruker
Skrevet
På 3.6.2018 den 2.49, AnonymBruker skrev:

Med eksen min var der orgasme v hvert ligg- og jeg så overhode ikke behovet for dildo..

min nåværende kjæreste kjøpte dildo til meg .. en 20-talls varianter.. og de trengst..han er ikke særlig utstyrt - og har ikke noe forspill før han durer i vei..

savner ekte sex...

Anonymkode: eaa49...224

Med eksen var det orgasme under hvert ligg . Din nåverende kjæreste valgte imidlertid å kjøpe dildo og han er ikkje særleg utstyrt.    

" Som man reder ,så ligger man " 

Skrevet

Jeg har ikke leketøy, nå som singel.
Savner en mann og ekte sex, så jeg har mer eller mindre kuttet ut at som har med sex å gjøre...

Men finner jeg en mann, og han tenner på å bruke leketøy sammen med meg...
Ja, da handles det inn

AnonymBruker
Skrevet

Egentlig heter det dildator.

Anonymkode: 082da...987

AnonymBruker
Skrevet

En dildo uten vibrasjon har aldri gitt meg noe som helst. En vibrator derimot, er helt topp. 

Og man kan ikke sammenligne en penis med en dildo. Skal du sammenligne, må du sammenligne mann vs dildo, og da velger jeg alltid mann. Jeg har nemlig ikke sex med en penis, jeg har sex med hele mannen.

Anonymkode: 0e8d8...648

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo en kjent sak at kvinner syns det er deiligere med noe grovere i musa, og hvis man ser på hva gjennomsnittsstørrelsen på penis er skjønner man fort at det trengs et bedre verktøy i de mange hjem. 

Anonymkode: a18c3...7b7

Skrevet

jeg som er singel vil heller bruke en dildo av og til enn å ligge med tilfeldige menn hver helg. 

AnonymBruker
Skrevet

Penis fremfor dildo any day!! Stor forskjell.

Anonymkode: 9732b...f6e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ekte vare er varm og mjukhard, det er best :) 

Anonymkode: 4b631...760

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...