Gå til innhold

Penis eller Dildo ?


Gjest Anonym Bruker

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym Bruker

Nå hevdes det at salget av sexhjelpemiddel for kvinner har økt nokså  jevnt og de senere årene,og det finnes vel  en Dildo i mange nattbordsskuffer rundt om i landet, og kanskje har det samanheng med at mange kvinner  velger idag å leve som single.   Nå har nok  de fleste  kvinner likevel  rikeleg  tilgang på "ekte var "  uavhengi av om de har tilgang på en Dildo.      Undres  imidlertid på om denne "plastdingsen" gjir tilsvarende nytelse /friksjon   som  "ekte vare " .   Penis eller Dildo ?    

Endret av Anonym Bruker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helst ekte vare, men en kopi kan funke det også av og til.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri likt dildo og bruker aldri det når jeg onanerer.

Anonymkode: 770d0...cc1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dildo har jeg ingen glede av, derimot er vibrator en fin ting.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om jeg har valget mellom mannen og sexleketøy, så hadde det blitt mannen. Bruker bare sexleketøy om han ikke er tilgjengelig. Hans lik slår alle sexleketøy jeg har ned i støvlene.

Hadde det vært når jeg var singel og en tilfeldig pikk, så hadde jeg valgt leketøyet hver gang. 

 

Anonymkode: 2b84d...fd2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om jeg har valget mellom mannen og sexleketøy, så hadde det blitt mannen. Bruker bare sexleketøy om han ikke er tilgjengelig. Hans lik slår alle sexleketøy jeg har ned i støvlene.

Hadde det vært når jeg var singel og en tilfeldig pikk, så hadde jeg valgt leketøyet hver gang. 

 

Anonymkode: 2b84d...fd2

Hans lik? Oh well.

Anonymkode: c3a4b...20a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om jeg har valget mellom mannen og sexleketøy, så hadde det blitt mannen. Bruker bare sexleketøy om han ikke er tilgjengelig. Hans lik slår alle sexleketøy jeg har ned i støvlene.

Hadde det vært når jeg var singel og en tilfeldig pikk, så hadde jeg valgt leketøyet hver gang. 

 

Anonymkode: 2b84d...fd2

Nekrofil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym Bruker
1 time siden, Ms. Steele skrev:

Helst ekte vare, men en kopi kan funke det også av og til.

 Nå hevdes det  at  kvinner har en  nokså følelsesløs vagine  / skjæde, og det merker ingen  forskjell på  om de dytter  inn en agurk, plastdings  o.l .      Under  bruk av ekte vare  oppstår en slags kjemisk reaksjon som gjir  nytelse, utan samanligning med kunstig hjelpemiddel.   I motsettning til menns penishode så hevdes det at  de fleste  kvinners skjæde  er  kjemisk fri for nærvetråder ,og nokså følelsesløs.       

Endret av Anonym Bruker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En dildo kan faktisk for mange også være et hjelpemiddel for å kunne stimulere klitoris - og kvinnen vil kunne oppnå raskere og bedre orgasme. Å ha sex er så mye, mange menn vil også bli opphisset av dette. Tenker at alle par vil finne ut hva som er best for de, for noen vil en dildo være veldig bra, for andre ikke i det hele tatt. Vi bruker gjerne dildoen av og til.

Anonymkode: 271c2...114

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anonym Bruker skrev:

 Nå hevdes det  at  kvinner har en  nokså følelsesløs vagine  / skjæde, og det merker ingen  forskjell på  om de dytter  inn en agurk, plastdings  o.l .      Under bruk av ekte vare  oppstår en slags kjemisk reaksjon   som kan  gji en vis  grad av  følsomhet  i en kvinnes skjæde.   

Man kan hevde hva man vil, men for meg så kan ingenting måle seg med ekte vare. For meg så funker ikke noen «plastdings» like bra, men kan erstatte i mangel på noe bedre der og da.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, Anonym Bruker skrev:

 Nå hevdes det  at  kvinner har en  nokså følelsesløs vagine  / skjæde, og det merker ingen  forskjell på  om de dytter  inn en agurk, plastdings  o.l .      Under  bruk av ekte vare  oppstår en slags kjemisk reaksjon som gjir  nytelse, utan samanligning med kunstig hjelpemiddel.   I motsettning til menns penishode så hevdes det at  de fleste  kvinners skjæde  er  kjemisk fri for nærvetråder ,og nokså følelsesløs.       

Man hevder så mye.. jeg kjenner LETT forskjell på dildo og penis.

Resten har jeg vanskelig for å tro på. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dildo gir best orgasmer.

Anonymkode: f1e0d...36a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym Bruker
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dildo gir best orgasmer.

Anonymkode: f1e0d...36a

Og da har de venteleg også  eit samanlignings-grunnlag "ekte vare"  å forholde deg til. ?   Og her råder det utvilsamt mye uvitenhet, og fustrasjon blandt mannlige sex- partnere,som de mest sansynleg  aldri får svar på.   Og kanskje er ofte fustrasjonen også  vel så høg blandt  mange kvinnfolk som opplever sexen som en gedigen skuffelse.      

Endret av Anonym Bruker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedre med en fast dildo enn flere tilfeldige pikker.

Med en dildo har jeg dessuten orgasmegaranti.

Anonymkode: 713d4...a99

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Axl skrev:

Du burde prøvd en dildo eller pikk oppi rumpa før du sier du hater det.

Kanskje han har prøvd det ? Ikke alle menn liker anal sex.

Anonymkode: 71f94...034

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...