Gå til innhold

Hvilke jenter er penest? (etnisitet)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

- nordiske

-østeuropeiske

-sør-europeiske+ latinamerikanske

-asiatiske

-afrikanske

-blanding av noe ?

Jeg er etnisk norsk og syns personlig alle raser har pene og mindre pene jenter, men syns spanske/latinske er så "hele pakka" jenter. Kropp, hår, ansikt, ikke minst fin hudfarge også er de liksom sexy, søte og pene.

https://www.google.no/search?q=sofia+vergara&rlz=1C5CHFA_enNO705NO752&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiQ9aSM7p7bAhUELZoKHYrAC8QQ_AUICigB&biw=1050&bih=750#imgrc=PfQf9puId9LPWM:

Hva syns dere?

Anonymkode: a31e5...02a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

umulig å kåre en finest, alle raser har stygge og pene individer. Hvem som er absolutt penest er en individuell smaksak som er forkjellig fra person til person

Anonymkode: 872b3...4c6

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med den over. Vanskelig å velge ut hvem som er den peneste da vi alle er pene på hver vår måte. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brasil, De scandinaviske landene, Serbia, USA og Canada

Brasil fordi det er mange pene jenter der. Mange av supermodellene er jo også derfra.

De scandinaviske, fordi det er svært sjelden man ser noen som er mindre pen.

Serbia, har veldig pene kvinner hvis de først er pene.

USA har en del pene.

Canada har også veldig pene. 

Anonymkode: 2391c...651

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skandinavia - penest ansikt på gjennomsnitt

sør amerika og øst europa - kropper, mer stygginger men også flere som er insane vakre 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som har ekte sjarm og utstråling som kommer innen i fra. Hvor man er fra er totalt uvesentlig. Man kan være så billed pen man vil, men null utstråling. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Overrasket

Norske, islandske, irske, franske, sardinske, amerikanske (kun fra noen stater, f.eks. New Mexico) kvinner er flottest, og halvt hvite/halvt noe annet eller med foreldre fra to vestlige land.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brasilianske jenter/damer synes jeg er gjennomsnitt veldig pene og flotte kropper. Men enig med bonusmammaen at man kan være så pen som bare det, men har man ingen utstråling og sjarm hjelper det lite. 

Anonymkode: f9f92...e65

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

- nordiske

-østeuropeiske

-sør-europeiske+ latinamerikanske

-asiatiske

-afrikanske

-blanding av noe ?

Jeg er etnisk norsk og syns personlig alle raser har pene og mindre pene jenter, men syns spanske/latinske er så "hele pakka" jenter. Kropp, hår, ansikt, ikke minst fin hudfarge også er de liksom sexy, søte og pene.

https://www.google.no/search?q=sofia+vergara&rlz=1C5CHFA_enNO705NO752&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiQ9aSM7p7bAhUELZoKHYrAC8QQ_AUICigB&biw=1050&bih=750#imgrc=PfQf9puId9LPWM:

Hva syns dere?

Anonymkode: a31e5...02a

jaha....

 

 

Syntes skandinaviske kvinner er penest

Anonymkode: 67274...808

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle verdenshjørner har fantastisk vakre kvinner, men jeg føler likevel jeg ser jenter som kunne vært verdens vakreste hver eneste dag i Oslo, og det gjør nok at det nordiske utseendet vinner over de andre for min del.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye sørøst asiatiske jenter som har veldig bra kropp (mange europeiske som har bra kropp også, men ikke like utbredt som i Japan, Kina, Thailand, ol.). Mens ansiktet er mer tiltrekkende på europeiske jenter generelt syns jeg.

Anonymkode: dee34...280

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mye sørøst asiatiske jenter som har veldig bra kropp (mange europeiske som har bra kropp også, men ikke like utbredt som i Japan, Kina, Thailand, ol.). Mens ansiktet er mer tiltrekkende på europeiske jenter generelt syns jeg.

Anonymkode: dee34...280

Jeg synes Asiatere for det meste har guttekropper uten noen kurver. 

Jeg liker utseendet på hvite, helst Skandinaviske, jenter best.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som kvinne har jeg alltid misunnet franske kvinner, det er noe elegant, skjørt og veldig feminint ved (de fleste av) dem.

Anonymkode: 8ee66...fde

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er gjort eksperimenter for å finne ut hvordan gjennomsnittspersonen ser ut: http://www.dailymail.co.uk/news/article-2435688/The-average-woman-revealed-Study-blends-thousands-faces-worlds-women-look-like.html

Jeg synes det er fascinerende hvor pene de er, og i hvor stor grad de matcher det jeg ville tenkt på som "typisk" rumensk, thailandsk osv. Grunnen til at vi oppfatter dem som pene kan være at vi av biologiske grunner blir tiltrukket av gjennomsnittet. Folk som skiller seg fra normen oppfattes nok lettere som mindre attraktive. Så hvis noen sier at du ser helt gjennomsnittlig ut, kan du ta det som en kompliment :D

Denne var også morsom: http://www.businessinsider.com/faces-of-tomorrow-2011-2?r=US&IR=T#vondal-park-in-amsterdam-8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Asiatiske, de holder seg gjerne utrolig godt. 50 åringer kan lett se ut som 30 åringer liksom.

Anonymkode: 3759a...178

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

- nordiske

-østeuropeiske

-sør-europeiske+ latinamerikanske

-asiatiske

-afrikanske

-blanding av noe ?

Jeg er etnisk norsk og syns personlig alle raser har pene og mindre pene jenter, men syns spanske/latinske er så "hele pakka" jenter. Kropp, hår, ansikt, ikke minst fin hudfarge også er de liksom sexy, søte og pene.

https://www.google.no/search?q=sofia+vergara&rlz=1C5CHFA_enNO705NO752&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiQ9aSM7p7bAhUELZoKHYrAC8QQ_AUICigB&biw=1050&bih=750#imgrc=PfQf9puId9LPWM:

Hva syns dere?

Anonymkode: a31e5...02a

I utgangspunktet Nordiske, men det finnes fine jenter i hele verden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer an på om det er snakk om mann eller kvinne. (Jada, leste jenter). Kvinner er vakre hvis de er blandings, og menn...jeg liker best lys hud, lyse øyne eller grønne..ikke relgiøse menn. Selv er jeg blanding av norsk, russisk og britiske gener.  Har brunt hår, brun hud og grå øyne.

Anonymkode: 0fe7f...419

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norske er pene, men østeuropeiske kler seg mye mer som kvinner og steller og ter seg bedre. 

Anonymkode: ba807...652

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nordiske jenter er jevnt over de peneste i verden. Ingen over, ingen ved siden. Det er relativt stor enighet om dette verden over, nordiske jenter er ansett som de peneste og er de mest ettertraktede uansett hivlken del av kloden spørsmålet måtte dukke opp i.

Anonymkode: d84e9...535

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...