Gå til innhold

Dåpsgave til jente


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er fadder, men jobber deltid og har ikke mye å rutte med. Mulig at jeg skal spleise med en annen, som heller ikke har god råd (Nav, jobber ikke). 

Forslag? 

Anonymkode: e0c92...6ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nav, jobber ikke). 

Få deg en jobb! 

Anonymkode: 38023...e0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Få deg en jobb! 

Anonymkode: 38023...e0d

Gå barneskolen om igjen! Du kan også lære å lese, det er aldri for seint! Lykke til! <3

Anonymkode: e0c92...6ac

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man trenger ikke bruke tusenvis av kroner på dåpsgave, og alt trenger ikke være saker fra gullsmeden. Jeg har ved flere dåper og navnefester gitt bort denne sekken: https://www.xxl.no/bergans-nordkapp-jr-12l-lt-primulapurple-hot/p/1088535_7_style Hvis økonomien tillater det, kan man også legge en eventyrbok oppi sekken, eller termos, drikkeflaske eller matboks. :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.5.2018 den 14.23, Ullvott skrev:

Man trenger ikke bruke tusenvis av kroner på dåpsgave, og alt trenger ikke være saker fra gullsmeden. Jeg har ved flere dåper og navnefester gitt bort denne sekken: https://www.xxl.no/bergans-nordkapp-jr-12l-lt-primulapurple-hot/p/1088535_7_style Hvis økonomien tillater det, kan man også legge en eventyrbok oppi sekken, eller termos, drikkeflaske eller matboks. :) 

De er dessverre ikke turmennesker, og da forrige unge hadde dåp fikk ungen eventyrbok, men takk likevel. Andre forslag? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, OnFire skrev:

De er dessverre ikke turmennesker, og da forrige unge hadde dåp fikk ungen eventyrbok, men takk likevel. Andre forslag? 

Jeg tenker egentlig at sekk, drikkeflaske osv har minst like mye nytte til barnehagebruk.  

Et par andre ting som kan være både til glede og nytte er barnebestikk eller barneservise. Det finnes mange varianter i ulike prisklasser. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, OnFire skrev:

Takk for forslagene. Kjøpte dette:

0002549_smykkeskrin-forsolvet-85002_600.

Kjempefin ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, OnFire skrev:

Takk for forslagene. Kjøpte dette:

0002549_smykkeskrin-forsolvet-85002_600.

Så fin! Hva koster en sånn? :)

Anonymkode: f314f...e3f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...