Gå til innhold

Badehotellet sesong 5 (TV2)


NordicViking

Anbefalte innlegg

5. sesong av den danske serien 'Badehotellet' starter på TV2 mandag den 28. mai klokken 21:40. 

Det er sommeren 1932, og stamgjestene har trosset krisetidene og flyttet inn på Andersens Badehotell for å nyte ferien. Men nye gjester, en aksjemegler og hans kone fra København, sørger snart for at ingenting blir helt som et pleier på det lille hotellet.  :popcorn:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for beskjed :nordvesta:

Anonymkode: 785cc...1fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, NordicViking skrev:

5. sesong av den danske serien 'Badehotellet' starter på TV2 mandag den 28. mai klokken 21:40. 

Det er sommeren 1932, og stamgjestene har trosset krisetidene og flyttet inn på Andersens Badehotell for å nyte ferien. Men nye gjester, en aksjemegler og hans kone fra København, sørger snart for at ingenting blir helt som et pleier på det lille hotellet.  :popcorn:

Den har allerede begynt på svensk Tv4. Var andre episode tidligere denne uken. Reprise i helgen.  

Anonymkode: 761fe...274

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gledet meg en stund og tv2 holder lenge for meg. En nydelig serie og fine skuespillere. :biggrin: 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra
Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

Jeg har gledet meg en stund og tv2 holder lenge for meg. En nydelig serie og fine skuespillere. :biggrin: 

Helt enig. Gleder meg til ny sesong :nordvesta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Jeg stikker en tur ned på Badehotellet i kveld og tar meg et aftensbad - er det flere som blir med? :biggrin: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker denne serien! Men så hadde jeg et opphold hvor jeg ikke fikk sett, og da hadde SUMO gjort flere episoder utilgjengelig😑teit. Falt helt ut etter det

Anonymkode: 840bc...74c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morten er min favoritt. Og hans utkårede. :) :) 

Anonymkode: 2b6b5...7f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...