Gå til innhold

"Slå opp" med ff

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sukk. Har nettopp blitt dumpa av han jeg holdt på med. Har en sjalu eks som til tider var ganske hard mot han, og dette orket han ikke mer nå. Så vi er helt ferdig. Ingen meldinger eller noe. Kuttet meg ut helt brått. Er ganske såret. Jeg spurte om vi kunne være sammen en siste gang som en avslutning, men han avviste meg og svarte ikke på den siste meldingen min.

Hvordan avslutter dere slike forhold? Er det vanlig å bli så kald og ufølsom sånn helt plutselig? Jeg hadde fint kunnet leve med en ordentlig avslutning, men nå føler jeg det er noe som mangler.

Anonymkode: 921b1...e43

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva slags sjalu kjæreste er d snakk om?😅 

Anonymkode: a6690...4d3

AnonymBruker
Skrevet

Tenkte aldri over det å avslutte ff-forholdene. Fra begynnelsen av var de fleste møtene spontane, og kontakten med disse var ikke på daglig basis. Da kjæresten kom på banen hendte det at disse tok kontakt om å møtes, men jeg gav beskjed som det var at jeg har kjæreste nå. De hadde forståelse for det, og hørte ikke noe mer fra dem, noe som er helt greit. Så ingen ordentlig avslutning. Sånn er greia med ff-forhold; møtes, pules, så ha det bra. Det skal ikke være følelser involvert, så da behøves det ikke en ordentlig avslutning for det er ingenting å avslutte, sånn er gamet. Finn deg en annen ff så glemmer du han forrige fort. Ordentlig avslutning tilhører kjæresteforhold.

Anonymkode: a0d6b...37e

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hm? Dumpa han deg som ff fordi han fikk kjeft av en eks? Min første tanke er at han ikke er singel.

Du får bare godta at han kuttet all kontakt og blokkere/slette nr over alt. 

Anonymkode: b8822...e43

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Når du er såret for at han ikke vil mer så har du jo hatt mer følelser for han enn som bare Ff , så da var det like greit han avslutta ellers hadde du bare fått mer følelser og blitt enda mere knust når han begynte å like og pule på noen andre. 

Mine ffs har jeg bare sluttet å ta insj med og sagt nei når de spurte så døde det bare ut. Når ikke følelser og respekt er involvert er det bare å kutte tråden som man vil 

Anonymkode: ba6d5...9a9

Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sukk. Har nettopp blitt dumpa av han jeg holdt på med. Har en sjalu eks som til tider var ganske hard mot han, og dette orket han ikke mer nå. Så vi er helt ferdig. Ingen meldinger eller noe. Kuttet meg ut helt brått. Er ganske såret. Jeg spurte om vi kunne være sammen en siste gang som en avslutning, men han avviste meg og svarte ikke på den siste meldingen min.

Hvordan avslutter dere slike forhold? Er det vanlig å bli så kald og ufølsom sånn helt plutselig? Jeg hadde fint kunnet leve med en ordentlig avslutning, men nå føler jeg det er noe som mangler.

Anonymkode: 921b1...e43

Hva gjorde denne eksen?

Skrevet

Jeg avsluttet med å si at jeg hadde funnet meg en Dom, som var villig til å lære meg mer om BDSM. 
Noe han andre ikke kunne.. Han ble litt snurt, men men.. (og han prøvde å få sex flere ganger etterpå, sånn omtrent hver gang han var full) :P 

Men det finnes egentlig ikke en "ordentlig" måte å avslutte sånn på. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...