Gå til innhold

Hvor gammel var barnet ditt?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jente, førstemann. Slutta førate gamg med bleie på dagtid når hun var 2 år og 4 mnd men da blei hun så stressa for å bæsje i barnehagen så fikk den på igjen etter ei stund og slutta helt når hun var nesten 3 år. Slutta ikke med bleie på natta før hun var rett over 4 år, hun våkna ikke av at hun måtte tisse på natta og blei liggende i tisset sitt de gangene vi prøvde før det. 

Anonymkode: 553ea...6e0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke barn, men spurte mamma når jeg selv var tørr. Sluttet med bleie 18 mnd gammel både på dag og natt. 

Anonymkode: 69f05...05d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sluttet ned både dag og natt samtidig, rett før hun ble 3.

Anonymkode: c868c...228

Skrevet

Jente, 2 år og 7 mnd på dagtid, vi valgte å beholde nattbleia fordi det var sommerferie rett etter og vi skulle bo på hytter og hotell, men da ferien var over sluttet hun med den også, altså 2 år og 9 mnd.

AnonymBruker
Skrevet

Jenter, 2 år og 4 måneder, 2 år og 6 måneder ca. Begge dag og natt samtidig. Hun første pottetrente vi aktivt og intensivt i to uker (hadde en deadline på 2,6 da hun skulle begynne på utenlandsk barnehage), hun andre brukte vi lengre tid på prosessen med og stresset ikke. Begge deler gikk helt greit. 

Anonymkode: 0d2c2...aff

AnonymBruker
Skrevet

2 år og 7 mnd

Anonymkode: 4dafc...304

Skrevet

Har gutt og jente. Begge slutta med dagbleie da de nettopp hadde fylt 2 år, og nattbleie da de hadde fylt 3 år. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Eldste brukte bleie på dagtid til hun var 3 år og om natta til 4 år. Uhell nå og da på natta fram til 5 årsalderen.

Yngste sluttet både på dag og om natta da hun var like over 3 år. Helt tørr etter dette.

Anonymkode: 5edda...2fc

Skrevet

Gutt, 2 år og 10 måneder, sluttet med dag og natt samtidig, men var vanskeligere å holde han tørr på dagtid enn på nattestid den første tiden. 

Gjest CrystalGold
Skrevet

Jeg sluttet med bleie når jeg var rundt 1 1/2 år både dag og natt,  og lillesøster sluttet med dag når hun var 4 1/2 og natt når hun var ca 7. Vi er begge adoptert, og jeg sluttet før jeg ble adoptert til norge.

AnonymBruker
Skrevet

Dagtid 3,5 år, natt 8 år. Jente

Anonymkode: ae3ad...2e2

AnonymBruker
Skrevet

Eldste: 3 år og 4 mnd dag, 3 år og 5 mnd natt. Yngste: 2 år og 8 måneder, dag og natt samtidig. Begge gutter.

Anonymkode: 55873...3af

AnonymBruker
Skrevet

20 mnd.

Anonymkode: dc56b...fdb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

1. Dagtid: 4 år og 2 måneder. Natt: 9,5 år

2. 3 år og 5 måneder. Natt: 3 år og 8 måneder

Begge gutter

Anonymkode: ce80e...198

AnonymBruker
Skrevet

Gutter.

Eldste: Slutten med bleie på dagtid sommeren etter 3 års dagen (født i april). På natten et år senere.

Yngste: Sluttet på dagtid og natt mer eller mindre samtidig (kanskje et par ukers mellomrom). Da var han snart 3 år og det var sommer (født i oktober)

Anonymkode: a9e3a...cd7

Skrevet

Eldste, jente: sluttet med dagbleie da hun var 2 år og 10 mnd, nattbleie en måned etterpå. 

Yngste, jente: sluttet med dagbleie og nattbleie samtidig, da hun var rundt 3 år og 3 måneder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...