AnonymBruker Skrevet 23. mai 2018 #1 Skrevet 23. mai 2018 dere må svømme tilbake «for vi skal hjelpe dere der dere er» Jeg tror flere trenger å memorere dette diktet. Anonymkode: 919c7...713 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2018 #2 Skrevet 23. mai 2018 Det gir sikkert gode følelser for de som ikke kan tenke rasjonelt eller nekter se det store bildet. Anonymkode: a8ed1...e78
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2018 #3 Skrevet 23. mai 2018 Dette er et av de dårligste "diktene" jeg har hørt på lenge. Snakk om å bruke en tragedie for å fronte politikk. Anonymkode: 64331...651 2
Vera Skrevet 23. mai 2018 #4 Skrevet 23. mai 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det gir sikkert gode følelser for de som ikke kan tenke rasjonelt eller nekter se det store bildet. Anonymkode: a8ed1...e78 Eller omvendt kanskje..? Jeg syns det er et flott, tankevekkende og slående dikt.
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2018 #5 Skrevet 23. mai 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Dette er et av de dårligste "diktene" jeg har hørt på lenge. Snakk om å bruke en tragedie for å fronte politikk. Anonymkode: 64331...651 Bruke en tragedie? Hun mistet noen av sine i denne terroren. Mener du at moren som startet Stinesofie stiftelsen også bruker tragedien? Anonymkode: 919c7...713
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2018 #6 Skrevet 23. mai 2018 Just now, Vera said: Eller omvendt kanskje..? Jeg syns det er et flott, tankevekkende og slående dikt. Du vet at grunnen til at de reiser med båt er for å snike seg forbi sperrene Europa har satt opp for å hindre at de skal komme? Hvis vi ville kunne vi fjernet visum og passplikten og latt dem fly hele veien for en mye billigere penge, men da ville det kommet flere hundre millioner afrikanere og noen titalls millioner fra Midt-Østen. Mange millioner ville valgt Norge. Hva tror du hadde skjedd med velferdsstatene da? Anonymkode: a8ed1...e78
Espirìtu Skrevet 23. mai 2018 #7 Skrevet 23. mai 2018 Vel, dette er jo et tema som folk aldri blir enige om. Jeg liker det henne gjør,og det slår meg at hun muligens er inspirert fra bla denne filmen, som jeg også anbefaler folk å se
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå