Gå til innhold

Ingen gir samme følelser som han!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er 4 år siden jeg på en måte innså at det ikke var vits i håpe på noe mer med denne mannen. Det var en del svart/hvitt tankegang på folk, og det smittet jo over på meg. Jeg likte han svært godt i 3 år. 
Det har seg slik at jeg sørget over en kompis som jeg hadde kjent i mange år, som fikk seg kjæreste før jeg ble forelsket. Jeg var ulykkelig forelsket i 2 år, og snakket veldig mye med mamma om dette. Hun sa at det sikkert er en annen mann i verden som sitter og venter på meg.
Og sånn ca et års tid etter hun sa dette, traff jeg en mann. Og alt lå til rette for at det hun sa stemte. Det var en jeg tente på, likte veldig godt, og jeg fikk endelig følelsen av å ha truffet en sjelvenn. Men det var en ting, han var muslim! :(

Da dette ble sagt, ble ikke foreldrene mine glade, mange bekjente advarte og andre brydde seg ikke/var glad på mine vegne.
Så vidt vi har noen felles bekjente, og han er visst en bra mann. Men disse bekjente har ikke vært i noe forhold med ham. Folk sier jo at muslimer kan forandre seg etter å ha blitt gift eller når de får barn. 
Jeg gikk ikke ut på date med han når han spurte om det, fordi jeg visste at jeg kom til og bli mer forelsket. Og jeg var fornuftig og tenkte at siden mange ikke er heldige, så er ikke jeg det heller, med en muslim. (Han tror på Allah).
Jeg tenkte at til syvende og sist så vil han finne seg en muslimsk kvinne. Ei som har vokst opp med samme "regler" som han. Men hva hvis han finner seg ei annen norsk for eksempel? Og de får det fint... da kommer jeg til og angre på at jeg var så fornuftig!

Jeg har irritert meg lenge over at det måtte være et slik siste hinder for å få mannen jeg ville ha. Men den gang ei... Jeg må fortsette letingen, og jeg synes det blir vanskeligere og vanskeligere å virkelig falle for noen. Mange blir opptatt/etablert, en del attraktive menn er yngre (og jeg skal ikke ha en som er yngre enn meg). 

Jeg leser jo stadig vekk her inne "Senk kravene". Akuratt det vet jeg ikke hva dere egentlig mener med. Jeg har ikke noen spesielle krav, og penger, status og høyde er ikke det jeg ser på FØRST.
Men alle de som er "aktuelle" faller jeg ikke for. Enten er de for glad i festing/alkohol, har usunn livsstil, er litt for gamle eller vi får bare rett og slett ikke kjemien. 

Hilsen ei som synes livet er veldig klisje og veldig kjedelig.

Anonymkode: 8b0f0...d2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror du har opprettet en liknende tråd tidligere, og da rådet jeg deg til å skaffe deg et par katter og en vibrator. Da slipper du å bekymre deg så mye over dette her.

Anonymkode: ff741...9ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...