Gå til innhold

Invitere kjæresten med til Syden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har møtt en mann. Vi er allerede kjærester. Har bare møttes 4 ganger. Jeg er veldig forelsket og han har sagt at han er det samme. Han har invitert meg med på en reise til hjemlandet hans for en uke i sommer. Jeg har sagt ja til det. 

Men jeg har bestillt en tur senere i sommer til Syden. Jeg og et av barna skal reise. Fikk en billig tur. Burde jeg invitere han med også? Hva mener dere? 

 

Anonymkode: 41c82...1b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan jeg spørre hvor han er fra?

Høres veldig merkelig ut at dere er kjærester etter å ha møttes kun 4 ganger.

Synes det her var veeeldig merkelig, pass på så ikke du blir en av de damene som blir lurt av utenlandske menn. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt ikke, er du seriøs nå? Du har møtt mannen fire (!!) ganger og synes det er en god idé å ta han med på ferie sammen med deg og barnet ditt? Vent til forelskelsen går over så du klarer å tenke litt mer klart. 

Anonymkode: daddd...5ef

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, nei,nei NEI!!!!

Anonymkode: 5228c...120

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke så lenge barnet ditt ikke kjenner ham godt og er trygg på ham. Bli heller med ham på kjærestetur bare dere, så kan du ha fullt fokus på barnet den uken dere skal på ferie sammen. 

Er nyforelsket selv men synes det er både riktig og viktig å prioritere barna i ferien :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke involver barna dine før dere har vært kjærester ei stund.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og til spørsmålet ditt; NEI. Du drar ikke med deg en fremmed mann (for barnet ditt er han det faktisk) på ferietur med barnet ditt. Er du helt skutt eller, sorry ass men det her virker jo helt fjernt???

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, nirvania skrev:

Og til spørsmålet ditt; NEI. Du drar ikke med deg en fremmed mann (for barnet ditt er han det faktisk) på ferietur med barnet ditt. Er du helt skutt eller, sorry ass men det her virker jo helt fjernt???

Hahah jeg ler så jeg griner av kommentaren din :nori: Noen mennesker er bare sånn, er ikke helt i virkelighetens verden.

Anonymkode: b0f31...f60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Hahah jeg ler så jeg griner av kommentaren din :nori: Noen mennesker er bare sånn, er ikke helt i virkelighetens verden.

Anonymkode: b0f31...f60

Ser a vel om noen år i en dokumentar på NRK om kvinner som har blitt lurt av utenlandske menn.

Huff, neida. Nei men dette virker veldig rart synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har møtt en mann. Vi er allerede kjærester. Har bare møttes 4 ganger. Jeg er veldig forelsket og han har sagt at han er det samme. Han har invitert meg med på en reise til hjemlandet hans for en uke i sommer. Jeg har sagt ja til det. 

Men jeg har bestillt en tur senere i sommer til Syden. Jeg og et av barna skal reise. Fikk en billig tur. Burde jeg invitere han med også? Hva mener dere? 

 

Anonymkode: 41c82...1b9

Det alene forteller meg at du mest sannsynlig har funnet deg en som ønsker å misbruke deg, ikke fysisk. Men for å komme til landet! Du er da ikke forelsket, betatt kanskje.

 

Og nei, selvfølgelig tar du han ikke med deg på ferie med barnet ditt!!!

Anonymkode: 32d86...18e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg syns ikke du skal invitere med din nye kjæreste på ferie med deg og barnet ditt. Både fordi du bare har møtt han fire ganger og fordi du tar vekk kvalitetstid med barnet ditt. 

Anonymkode: 9dbc4...f6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...