Gå til innhold

Morsomheter i bryllup


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Trenger tips til morsomheter/overraskelser i sitt eget bryllup!

Ikke type selskapsleker eller underholdning, men noe som kan løse opp stemningen litt og skape litt latter .

Et bryllup jeg var i ankom bruden festen iført svømmeføtter. Hun tok ordet, dro opp kjolen og sa det var godt presten ikke oppdaget at hun hadde glemt skoene og måtte da svømmeføttene som lå i bilen.

Tenker noe i den duren! 

Anonymkode: 04688...9f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dropp slike morsomheter. Det blir bare pinlig

Anonymkode: 24f25...ecf

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Dropp slike morsomheter. Det blir bare pinlig

Anonymkode: 24f25...ecf

Enig

Anonymkode: 4690b...8ea

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La det komme en til å underholde, type kjendis f.eks. Dagfinn Lyngbø? 

Anonymkode: 2f907...1b4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig

Anonymkode: 4690b...8ea

Men nå er vi en familie som har litt humor, så slike ting er helt vanlig hos oss ;)

Jeg hadde vel ikke spurt om dette ikke passet for oss. Men takk for at dere valgte  bruke tid og energi på noe så bortkastet!

Anonymkode: 04688...9f6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

La det komme en til å underholde, type kjendis f.eks. Dagfinn Lyngbø? 

Anonymkode: 2f907...1b4

Godt forslag 👍

Anonymkode: 04688...9f6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er så kleint med sånn dårlig humor i bryllup. Man blir skikkelig pinlig berørt på brudeparets vegne.

Anonymkode: d6f57...0e2

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryllup skal være personlig, og om humor og morsomheter er dere, kjør på! Har dessverre ingen gode forslag her og nå, ville bare stille opp som litt støtte og motvekt til dem som absolutt må være negative. Alltid gøy når noen, særlig brudeparet selv, tør å by litt på seg selv!

Anonymkode: 3689a...6dc

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.5.2018 den 0.37, AnonymBruker skrev:

Bryllup skal være personlig, og om humor og morsomheter er dere, kjør på! Har dessverre ingen gode forslag her og nå, ville bare stille opp som litt støtte og motvekt til dem som absolutt må være negative. Alltid gøy når noen, særlig brudeparet selv, tør å by litt på seg selv!

Anonymkode: 3689a...6dc

Takk! 😃

 

Anonymkode: 573f3...f2f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.5.2018 den 0.28, AnonymBruker skrev:

Det er så kleint med sånn dårlig humor i bryllup. Man blir skikkelig pinlig berørt på brudeparets vegne.

Anonymkode: d6f57...0e2

Du må virkelig ha et kjedelig liv! 

Anonymkode: 573f3...f2f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grøss. Noe i samme gate som svømmeføttene: ha en brukt kondom i håret og beklag at dere ble litt sene, for dere måtte lete etter noe.

Se gjestene dø av kleinhet.

Anonymkode: b1996...a1c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.5.2018 den 0.28, AnonymBruker skrev:

Det er så kleint med sånn dårlig humor i bryllup. Man blir skikkelig pinlig berørt på brudeparets vegne.

Anonymkode: d6f57...0e2

Så lenge brudeparet selv ikke er pinlig berørt så går det veldig bra 😊 Dette virker som er brudepar som liker litt lek og moro

Anonymkode: 775cd...778

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha på deg to brudekjoler og så later du som du får revet opp og ødelagt den du har øverst og så gisper alle og så viser du bare at "neeeida, det gjør jo ingenting, for jeg har jo en til" ta-daaa

Neida, jeg bare prøvde å se for meg et stunt ala Bucks Fizz under Melodi Grand Prix på 70-80-tallet der to de menene dro av skjørtet til damene og så hadde de mindre skjørt under så det gjorde ikke noe.

Jeg så en film engang som en brudgom hadde laget av seg og bruden. At de brukte laaaang tid på å finne fram til lokalet og tok båt og havnet bak en busk osv osv osv. Den var langtekkelig og kjedelig og sikkert bare morsomt for de to som var med i filmen.

Jeg stemmer for å ikke gjøre noenting. 

Anonymkode: 6ab60...b75

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gud hjelpe meg. Dropp det!

Det er ikke vi 'kjipinger' som mangler humor, de forslagene her er bare utrolig dårlig humor.

Anonymkode: ba95d...826

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.5.2018 den 20.33, AnonymBruker skrev:

Ha på deg to brudekjoler og så later du som du får revet opp og ødelagt den du har øverst og så gisper alle og så viser du bare at "neeeida, det gjør jo ingenting, for jeg har jo en til" ta-daaa

Neida, jeg bare prøvde å se for meg et stunt ala Bucks Fizz under Melodi Grand Prix på 70-80-tallet der to de menene dro av skjørtet til damene og så hadde de mindre skjørt under så det gjorde ikke noe.

Jeg så en film engang som en brudgom hadde laget av seg og bruden. At de brukte laaaang tid på å finne fram til lokalet og tok båt og havnet bak en busk osv osv osv. Den var langtekkelig og kjedelig og sikkert bare morsomt for de to som var med i filmen.

Jeg stemmer for å ikke gjøre noenting. 

Anonymkode: 6ab60...b75

Det var i 1981

Anonymkode: 24f25...ecf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det var i 1981

Anonymkode: 24f25...ecf

Og det er fremdeles ikke morsomt.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men poenget er jo ikke at gjestene skal synes at det er pinlig, det skal skape latter og løse opp stemningen. Jeg har vært i flere bryllup hvor brudeparet byr på seg selv og overrasker på forskjellige måter,  og klarer det HELT FINT uten å gjøre det pinlig på noen som helst måte.

At så mange har så utrolig lav intelligens at de ikke klarer å svare på spørsmålet eller i det hele tatt bare bla videre er ganske sjokkerende.

Og jo, dere er faktisk bare grinebitere som ønsker å ødelegge for andre. Hva ønsker dere å oppnå? 

TS

Anonymkode: 04688...9f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er interessant er at "alle" synes 'the shoe game' er kjempemorsomt, hvor det er helt vanlig med intime og private spørsmål, men en helt USKYLDIG overraskelse er plutselig kleint og pinlig!

SKJERP DERE!

Anonymkode: 04688...9f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til trådstarter

Prøv å ikke bry deg om det! De som kommeterer slik kan ikke være voksne oppegående folk! De kan jo ikke ha vært i bryllup noen gang. Det du spør om er helt vanlig og dukker opp i en eller annen form i de fleste bryllup!

Håper du får noen gode tips! 

Anonymkode: 04688...9f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Til trådstarter

Prøv å ikke bry deg om det! De som kommeterer slik kan ikke være voksne oppegående folk! De kan jo ikke ha vært i bryllup noen gang. Det du spør om er helt vanlig og dukker opp i en eller annen form i de fleste bryllup!

Håper du får noen gode tips! 

Anonymkode: 04688...9f6

Hvorfor skriver du til deg selv?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...