Gå til innhold

Dere som har gått ned 5-6 kilo


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 167 cm og veier 62-61 kilo men har tenkt å gå ned til 58 (startet vekt var 63). 

Jeg snakket med en venninne som gikk ned 6-7 kilo og hun sa at selv om det ikke var så veldig mye så fikk hun mange spydige kommentarer fra venninner osv. Har dere erfaring med det?

Anonymkode: 2ce16...8df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal du ned i vekt så gjør du det for din egen del, ikke for å få kommentarer verken på det ene eller andre viset. Du er jo ikke overvektig så du kan jo forsøke å kombinere et fornuftig kosthold basert på ren og uprpssesert mat og styrketrening og se ha va som skjer. Mer muskelmasse vil forme kroppen mens vekttap alene kun vil gjøre deg til en litt mindre versjon av deg selv uten nødvendigvis å påvirke fasong og "fasthet". 

 

Ellers kan du jo reflektere litt over'

1)Hvorfor vil du ned i vekt? 

2)hvor viktig er det for deg? 

3)hvilke hovedendringer må du gjøre da og hvordan  skal du gjennomføre dem? 

4)hva er planen på lang sikt for å holde vekta? Er dette en kur eller en liten endring av livsstilen? 

Hvis dette er VIKTIG for DEG så bør jo de rundt deg støtte deg og heie på. Hvis de forstår at d er viktig for deg Og likevel ikke støtter deg så er de ikke mye til venner å samle på 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg har ikke fått spydige kommentarer på å ha gått ned i vekt. Hvorfor skulle jeg det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skryt frem til bmi rundt 23.5, deretter kommentarer om "nei nå må du ikke gå ned mer". Det morsomme er at folk gjerne reagerer en måned på etterskudd, men det har vel og med å gjøre at man gjerne går ned før kroppen tilpasser seg og strammer inn.

Anonymkode: af41f...41f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har egentlig bare fått positive kommentarer, jeg. 

Anonymkode: 08620...77c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...