Gå til innhold

Elektronisk budgiving


Sjøgrønn

Anbefalte innlegg

Hvordan foregår elektronisk budgivning når man er to samboere som skal kjøpe sammen? Jeg har pleid å gi bud ved å ta bilde av begges legitimasjon og sende til megler, men får ikke gjort det denne gang, samboer og jeg er ikke på fysisk samme sted...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spør megler 😊 Svaret vil vel avhenge av hvilken løsning de har, skal en fx logge inn med bank ID, burde det ikke være nødvendig å være på samme stedet

Anonymkode: 115fd...386

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Sjøgrønn skrev:

Hvordan foregår elektronisk budgivning når man er to samboere som skal kjøpe sammen? Jeg har pleid å gi bud ved å ta bilde av begges legitimasjon og sende til megler, men får ikke gjort det denne gang, samboer og jeg er ikke på fysisk samme sted...

Da tar du enten bilde av hans ID på forhånd eller så tar han der og da og sender til deg/megler. Jeg lastet bare bilde av passene opp til dataen min og hadde det klart der til vi la inn bud elektronisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, moroklompen skrev:

Da tar du enten bilde av hans ID på forhånd eller så tar han der og da og sender til deg/megler. Jeg lastet bare bilde av passene opp til dataen min og hadde det klart der til vi la inn bud elektronisk.

Så da trenger han ikke å signere på noe, det holder at jeg går god for oss, liksom? Og at jeg sender bilde av legitimasjonen? 

Takk for svar til alle :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...