Gå til innhold

Jente med mye fantasier


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har alltid hatt sykt med fantasier og opplevd flere av de når jeg var sammen med en som var både kjæreste og bestevenn. Liker leke og tulle og ikke bare den ordinær stillingen i senga. Fra ung alder så har jeg vært opptatt av sex og gjort mye rart. 

Vi snakker ikke om å ligge med mange men har vært situasjoner som har oppstått. Som feks lå å solte meg på en felles tak terasse og det endte med sex med en ny nabo ute der mens folk kom og gikk. Eller da jeg var i tenårene og det var fest og naboen som var venn med moren min kom innom og vi rotet og folk så jo oss .hadde drømt om å ha han så lenge.  Han hadde prøvd seg i flere år men jeg var alt for ung da. Er jo bare sunt så lenge man er forsiktig og det har jeg alltid vært. Tror ikke jeg tør dele fantasiene mine for vet folk dømmer på nettet :laugh:

Har dette med eldre menn og noe skjer med både kropp og sinn. Jeg er voksen (30) men folk tror jeg er yngre og liker dette med å være litt underdanig rundt en mer voksen mann. 

Er jo singel og savner så å ha en lekekamerat. 

Anonymkode: 73638...dd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å ha sex på offentlig sted er forbudt. Jeg synes det er helt greit å ha fantasier og så mange sexpartnere som du vil, men å ha sex foran mennesker som ikke ba om eller ønsket å bli utsatt for det synes jeg er fullstendig feil. Var det barn i nærheten? Synes det er skikkelig ekkelt. Tenker også at mennesker som har sex på så offentlige steder der hvor barnefamilier er osv, de kan faktisk ha noen psykososiale og/eller kognitive utfordringer. Man mangler jo «normal» grensesetting for segselv, og det trenger ikke alltid være så bra :(

 

Endret av veggteppe
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, veggteppe skrev:

Å ha sex på offentlig sted er forbudt. Jeg synes det er helt greit å ha fantasier og så mange sexpartnere som du vil, men å ha sex foran mennesker som ikke ba om eller ønsket å bli utsatt for det synes jeg er fullstendig feil. Var det barn i nærheten? Synes det er skikkelig ekkelt. Tenker også at mennesker som har sex på så offentlige steder der hvor barnefamilier er osv, de kan faktisk ha noen psykososiale og/eller kognitive utfordringer. Man mangler jo «normal» grensesetting for segselv, og det trenger ikke alltid være så bra :(

 

Vi snakker nå om en student bolig. Hvem er syk nok til å ha sex med barn til stede. Og disse folkene ( et par stk som kom ut for å hente noe og gikk) så ingenting for snakket med de flere ganger senere. Tror kanskje du forestiller deg noe annerledes nå. Dette begynte når folk gikk inn og vi stoppet jo i de 3 min noen kom. Er forskjell på å være ekkel og ha et sunt sex liv :) 

Vi snakker om 2 unge folk som hadde uskyldig moro og ikke om folk som står nakne  på en lekeplass. 

Grenser har jeg nok av. Sitter igjen med mange morsomme minner og det er jeg glad for. 

 

Anonymkode: 73638...dd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres mer ut som at du er hyperseksuell og eier null hemninger. Det du beskriver har svært lite med fantasi å gjøre. 

Anonymkode: 36f02...e2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres mer ut som at du er hyperseksuell og eier null hemninger. Det du beskriver har svært lite med fantasi å gjøre. 

Anonymkode: 36f02...e2f

Vel hvis du leste noe av det jeg skrev så ser du at det var en fantasi og jeg fikk leve den. Og jeg skrev også at de fleste var med typen. Hva er galt med å ha det gøy med typen? Skjønner dere hvorfor jeg ikke ville dele for visste at de fleste dømmer? 

Syns det er rart og litt kjedelig at du føler behov for å dømme noen som bare vil være åpen om ting. Emne er seksualitet. 

Anonymkode: 73638...dd0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Gent82 skrev:

Hun høres ut som min fantasi...

Haha. Glad noen klarer se at det bare er sunt. Sex eksperter sier jo at vi burde leve mer og tørre gå ut av komfort sonen. 

Anonymkode: 73638...dd0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi snakker nå om en student bolig. Hvem er syk nok til å ha sex med barn til stede. Og disse folkene ( et par stk som kom ut for å hente noe og gikk) så ingenting for snakket med de flere ganger senere. Tror kanskje du forestiller deg noe annerledes nå. Dette begynte når folk gikk inn og vi stoppet jo i de 3 min noen kom. Er forskjell på å være ekkel og ha et sunt sex liv :) 

Vi snakker om 2 unge folk som hadde uskyldig moro og ikke om folk som står nakne  på en lekeplass. 

Grenser har jeg nok av. Sitter igjen med mange morsomme minner og det er jeg glad for. 

 

Anonymkode: 73638...dd0

Det kom ikke så tydelig frem i H.I, da oppfattet jeg det som noe veldig avvikende, slik du beskrev det.

Du er nok ikke den eneste som har hatt fyllesex på fest, enten på et soverom, toalett eller i en garderobe. Det er nok mer normalt enn hva de fleste tørr å innrømme ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har dette med eldre menn og noe skjer med både kropp og sinn. Jeg er voksen (30) men folk tror jeg er yngre og liker dette med å være litt underdanig rundt en mer voksen mann. 

Anonymkode: 73638...dd0

Skriver du dette med synlig nick så kan du fort få realisert den fantasien. ;)

Anonymkode: 67ef5...bd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...