Gå til innhold

har du noengang hatt et sidesprang

har du noengang hatt et sidesprang?  

3 stemmer

1. 1. har du noengang hatt et sidesprang?

• Ja, en gang
      10
    • Ja, 2 ganger
      11
    • Ja, fra 3 til 5
      5
    • Ja, fra 6 til 10
      2
    • Ja, over 10 sidesprang
      2
    • Nei, aldri
      42

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nei aldri.

Kommer aldri til å være det .. og aksepterer det heller ikke andre veien.

Videoannonse
Annonse
Gjest overraskende
Skrevet

det var overraskende få som har vært utro her

Skrevet

Ja det har jeg, men ikke i nåværende forhold.

Gjest Anonymous
Skrevet

Denne tråden er full av løgner...

Gjest *Fiona*
Skrevet
Sa det til han og ville at han skulle innse at vi burde gå hver til vårt.

Men det ville han ikke.

Det ville HAN ikke?? Det må jo være noe av det dummeste jeg har hørt, han TVANG deg til å fortsette? Og hvordan, rent konkret, gjør man DET?

Nei, jeg har aldri vært utro.

Sier som det ble sagt her, har jeg lyst på en annen er det noe galt, og på tide og gå videre.

Gjest Bellatrix
Skrevet

:Gjesp:

Gjest Bellatrix
Skrevet

Nei. Skjønner ikke hva man har i et forhold å gjøre om man må styre med andre.

Skrevet

Og feiginger :sjarmor:

Gjest *Fiona*
Skrevet
Og feiginger

Fordi DU ikke klarte å beherske deg, så betyr det at ikke andre klarer det...?

Regner med du bare glemte å vifte med ironi flagget :roll:

Skrevet

Fordi DU ikke klarte å beherske deg, så betyr det at ikke andre klarer det...?

Regner med du bare glemte å vifte med ironi flagget :roll:

Det var en kommentar til en drittslengende gjest, som ikke tør å stå frem med et navn når vedkommende kaller alle omkring seg for løgnere.

Hva det du skriver har med saken å gjøre vet jeg ikke helt??? :-?

Gjest Bellatrix
Skrevet

Tror ikke folk ljuger, men skjønner jo at det er folk som har hatt sidesprang som ikke skriver det. I følge avstemningen har jo folk hatt sidesprang.

Gjest vinter
Skrevet

Nei har aldri vært utro, men tanken var veldig besnærende da jeg ferska min sambo i utroskap.

Jeg kunne ikke fatte at han hadde sveket meg slik, forsto ikke at han kunne ha så få svar å gi meg.

Det var rett å slett frustrerende. Jeg kan ikke forstå hvordan noen kan gjøre noe slik mot noen de hevder at de elsker. Hvorfor ikke bare gjøre det slutt og kunne gjøre akkurat hva du vil uten å såre noen? Bare en tanke.

Gjest *Fiona*
Skrevet
Hva det du skriver har med saken å gjøre vet jeg ikke helt???

ok, da er vi på nett, trodde du sa deg enig og føyde til at folk var feige fordi de ikke innrømmer utroskap. ;-)

Det hender jeg lurer på om jeg er i minoritet som aldri har vært utro, jeg skjønner bare ikke vitsen. Ingen vil bli bedratt, men "alle" er utro - hva er det for en inni helvete idiotisk, lavmåls tanke egentlig??

Skrevet

ok, da er vi på nett, trodde du sa deg enig og føyde til at folk var feige fordi de ikke innrømmer utroskap. ;-)

Greit nok det. Regna med at du misforsto, men jeg må si jeg ble litt forundra over tonen i svaret ditt til meg likevel... Du vet ikke noe om bakgrunnen for min utroskap og du vet ikke om jeg har vært utro bare en gang eller flere, du vet ikke når det skjedde for jeg skrev faktisk at i nåværende forhold har jeg ikke vært det.

Lev opp til BFM (blondiner for mangfold)-sloganen din nå og se (eller se etter) nyansene :ler:

Skrevet

Ja, jeg har hatt et sidesprang. Det skal sies at det ble rimelig permanent, og nå har jeg vært sammen med sidespranget mitt i snart 10 år. Og har ikke følt behov for andre sidesprang... :wink:

Gjest *Fiona*
Skrevet

Blondiner For Mangfold innebærer ikke utroskap...

Det er nokså typisk for dem som er utro å si "jammen du vet ikke hvorfor jeg var det".

Nei, men nå synes jeg ikke utroskap er greit, uansett hva man forklarer eller unnskylder det med.

Forutsatt at vi definerer utroskap på samme måte, selvsagt, så synes jeg det er likegyldig om du har gjort det en eller flere ganger. Det spiller ingen rolle.

Gjest Odense
Skrevet

Nei aldri, men jeg har vært fristet, ikke på grunn av følelser men av rein og skjer lyst! Kommer ikke til å ha et sidesprang hadde aldri hatt samvittighet til å gjøre noe sånt mot mannen min..Men har fantasert om det..

Skrevet
Blondiner For Mangfold innebærer ikke utroskap...

Det er nokså typisk for dem som er utro å si "jammen du vet ikke hvorfor jeg var det".

Nei, men nå synes jeg ikke utroskap er greit, uansett hva man forklarer eller unnskylder det med.

Forutsatt at vi definerer utroskap på samme måte, selvsagt, så synes jeg det er likegyldig om du har gjort det en eller flere ganger. Det spiller ingen rolle.

Jeg unnskylder ingenting - men jeg gjør deg oppmerksom på at det kan være mange ulike faktorer tilstede som resulterer i det du helt sikkert vil definere som utroskap = sex med en annen enn samboer.

Jeg kan for eksempel ikke si jeg er like fordømmende overfor hun som har blitt slått i 10 år og en dag innleder et forhold til en annen bak mishandlerens rygg.. I mindre radikal grad så er jeg heller ikke så kritisk til en utro 18 åring som til en utro 40 åring - det har med livserfaring, valg og forutsetninger for valg å gjøre.

Jeg sier ikke at det er greit å bevisst såre et annet menneske, men om du virkelig står for mangfold så må du nok ta med deg at mangfoldet inkluderer mer enn du kanskje hadde regnet med...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...