Gå til innhold

Hva er min legning?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kom ut som lesbisk for flere år siden. Jeg kom først ut som bifil, men fant fort ut at jeg liker kvinner på en måte jeg ikke liker menn. Jeg ønsker å være i et forhold med en kvinne. Jeg kan forestille meg livet vårt sammen, og det er ganske romantisk. Jeg vil kysse henne, jeg vil holde hender når vi går ute, jeg vil bare ligge å kose med henne mens vi ser på film sammen, og jeg kan forestille meg et ekteskap med en kvinne. Jeg har helt siden barndommen funnet enkelte kvinner attraktive, og det er ikke bare fysisk. For det meste tenker jeg på drømmedama, og jeg liker definitivt kvinner mer enn menn (sorry guys). 

Men så til det som får meg til å lure. Jeg fantaserer ofte om å bli pult av en mann, og noen ganger lurer jeg på om jeg har lyst å finne en mann bare for å ha sex. Jeg har ikke lyst på noe forhold, jeg hadde ikke brydd meg om jeg bare så han én gang, jeg vil bare ha sex. Men når jeg tenker på sex med menn så er det egoistisk, jeg ville aldri sugd han, for eksempel,  og vi trenger ikke kose og kline eller noe, jeg vil bare at han skal ta meg hardt. Når jeg forestiller sex med enn mann er det ofte bakfra, og han har ikke noe ansikt. 

Jeg greier ikke å forestille meg forelsket i enn mann, det har aldri skjedd. Jeg antar at jeg bare er nyskjerrig på sexen. Går jeg glipp av noe? Jeg har hatt sex med en mann én gang, men det var skikkelig dårlig. Jeg må innrømme at å lese tråder her inne og andre plasser gjør at jeg blir mindre nyskjerrig. Jeg syns det ofte høres ekkelt ut, men i fantasiene mine er ikke det ekkelt, fordi da gjør vi det på min måte. 

Er jeg lesbisk??? Eller er jeg bifil? Det spiller jo egentlig ikke noen rolle, jeg ser ikke vitsen i å kliste en merkelapp på alt, men jeg er litt forvirret.

 

Anonymkode: 5ed3d...718

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenker lesbisk, men også biseksuell. Du tiltrekkes følelsesmessig og romantisk til jenter, men tenner på begge kjønn 

Anonymkode: 5bd86...602

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Biseksuell kanskje? At du er seksuelt tiltrukket av både kvinner og menn, men bare romantisk interessert i kvinner? Jeg tror det er vanlig å ha fantasier om sex med en av samme kjønn hos heterofile, ser ikke noe rart i hvorfor det skulle gjelde homofile også. Men det spiller jo som du sier ingen rolle egentlig hva man kaller det. 

Det er ikke noe galt i å ville ha bare sex, så lenge man er åpen om det og ikke later som man ønsker noe mer. Du må selvsagt ikke gjøre ting du ikke er komfortabel med heller, som å suge. Du kan jo også bruke dildo med en kvinnelig partner eller med deg selv om du ikke har prøvd. 

Anonymkode: a5913...09d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo... biseksuell kanskje. Men samtidig så tenker jeg ikke så mye på den mannlige kroppen. Når jeg var yngre var det mange mannlige kjendiser som venninnene mine syns var "sykt deilig", og jeg så det aldri. Brad Pritt i Troja, for eksempel. Jeg tenker aldri sånn. 
Jeg antar at det er en kroppstype på en mann jeg ville foretrukket, og jeg kan jo se på menn hvem som jeg mener er "kjekke" eller ikke, men det er ikke sånn at jeg ser en kjekk kar og føler at det kiler i underlivet. Enkelte kvinner kan få meg våt bare ved å prate med meg, og jeg kan kjenne klitten pulsere. Jeg har ikke slike reaksjoner på menn. Men samtidig kan jeg tenke meg å kanskje ha sex med en mann.

Anonymkode: 5ed3d...718

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener denne er ganske relevant for deg:

https://www.psychologytoday.com/us/blog/sex-sexuality-and-romance/201607/where-did-all-the-lesbians-go

Mange kvinner har sex med en andre kvinner, men få definerer seg som lesbiske. Mange av de som definerer seg som lesbiske, blir også tiltrukket av menn (!)

Jeg mener du godt kan kalle deg lesbisk selv om du kan fantaserer om menn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...